סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.9 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - yes עם השקעה של כ-2 מיליון שקל

ליל הסדר כבר מעבר לפינה, וזו הישורת האחרונה של המפרסמים. על הפרק: קניות לחג, בילוי עם הילדים וכמובן קניית מתנה למארחת. כל זה פחות או יותר בא לידי ביטוי בטבלת המותגים המושקעים השבועית, והכול בגבולות הגיזרה שהתוותה המחאה החברתית.

1. רשת סופר-פארם, ללא ספק המפרסמת הגדולה מתחילת השנה, מחזירה באמצעות באומן-בר-ריבנאי את הסרטון מפסח 2011: "בושם - מה יש בו?", שהוא שיר הלל מצולם לנפלאות הבושם.

2. במקום השני ממוקמת yes, שהחליטה לצאת מהמסך הקטן אל העולם הגדול, והיא משיקה השבוע את YES SURPRISE, חבילת הטבות מיוחדת ללקוחותיה. משרד הפרסום הוא מקאן-אריקסון.

3. סלקום לא שוברת את מנהגה להעלות קמפיין מרגש לקראת הפסח. הפעם, במסגרת "משהו קטן וטוב", מעניקה סלקום ללקוחותיה כרטיס הטבות על סך 1,500 שקל עם הנחות לרשתות נבחרות.

4. כמו בכל פסח, צריך לקנות למארחת מתנה לליל הסדר. במשביר לצרכן יודעים זאת היטב ומעלים השבוע את קמפיין "מתנות לחג קונים במקום אחד", בכיכובה של עדי אשכנזי המשעשעת.

5. שופרסל דיל סוגר את החמישייה עם הסלוגן החברתי "תאמינו או לא, זה המחיר". מגה ושופרסל, שהורידו השנה את תקציבי הפרסום שלהן באופן דרסטי לעומת פסח 2011, מפסיקות להתגושש אחת עם השנייה, ועל קמפיינים מיתוגיים אין מה לדבר יותר. חברתי, אמרנו?

22
 22

* המחירים - בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.