סוני אריקסון Neo V - סמארטפון בינוני ולא זול

ה-Neo V, אחיו הצעיר והזול יותר של ה-Arc S, שייך לסדרת אקספריה, כנראה האחרון תחת "סוני אריקסון" ■ הוא מכשיר בינוני, לא מספיק זול ועם חסרונות

דגמים חדשים של סוני אריקסון זרמו לארץ בחודשים האחרונים, במטרה לנסות לחזק את המותג הזה שנחלש בשנתיים האחרונות. בקרוב מאוד נתחיל לראות בישראל דגמים תחת השם סוני מובייל. Neo V, אחיו הצעיר והזול יותר של ה-Arc S, שייך לסדרת אקספריה, כנראה האחרון תחת "סוני אריקסון".

מסך: 3.7 אינץ', באיכות מוצלחת. המסך צר יחסית, מה שקצת מקשה על פעולת הקלדה שוטפת ונוחה במקלדת. הוא גם כולל חיבור מיני HDMI לטלוויזיה, אבל הכבל לא מגיע באריזה (בניגוד לארק אס).

מעבד: מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל בגרסה 2.3.4, כאשר המעבד עובד במהירות 1 ג'יגה הרץ. המהירות עדיין לא הייתה מספיק טובה לטעמנו, כאשר ראינו לפעמים גמגום של פעולות מסוימות במכשיר. מדובר בבעיה מוכרת שקיימת בארק אס ומתרחשת גם כאן.

מצלמה: הניאו מגיע עם מצלמה בעלת חיישן 5 מגה פיקסל עם פלאש, כפתור צילום פיזי ומיקוד אוטומטי. התוצאות היו בינוניות גם ביום וגם בלילה.

זיכרון: הזיכרון הפנימי של המכשיר הזה קטן מאוד - רק 320 מגה, כאשר בערכה מקבלים כרטיס של 2 ג'יגה. מצד שני, ניתן להרחיב את הזיכרון עד 32 ג'יגה.

סוללה: למרות שהסוללה של המכשיר מגיעה עם קיבולת של 1,500 מילי אמפר, הצריכה שלה כאן גבוהה מאוד, עד שכמעט אפשר היה לראות כיצד האנרגיה אוזלת בזמן אמת. לנו היה קשה מאוד לסיים איתה יום עבודה.

בשורה התחתונה: ה-Neo V הוא מכשיר בינוני, לא מספיק זול ועם חסרונות.

מחיר: 1,600 שקל בחנות של סוני אריקסון בקניון איילון ברמת גן; 2,230 שקל באתר סלקום (או 62 שקל ב-36 תשלומים).

ציון: 7.