השיחה: יצחק תשובה מחלק מלגות בשלט רחוק

גבי לסט נתן גיבוי ■ דליה ממרוד מתכוננת לקיץ ■ דיוויד בקאהם מוכר את הלמבורגיני ■ וגם: מה גרם אושר גדול לצילי נוה?

בטקס שהתקיים אמש (ב') במכללה האקדמית נתניה חולקו 300 מלגות על שם יצחק תשובה, לסטודנטים הלומדים במכללה. את הסטודנטים הזוכים במלגות נוהגים לכנות "ילדי תשובה". מאות הנוכחים באולם הופתעו כאשר רגע לפני שהחל הטקס, הודיע גבי לסט, יו"ר קבוצת דלק, שמי שהבריז בדקה ה-90 הוא לא אחר מאשר יצחק תשובה עצמו.

צבי ארד, טקס מלגות במכללה באקדמית נתניה / צילום: artamir
 צבי ארד, טקס מלגות במכללה באקדמית נתניה / צילום: artamir

פרופ' צבי ארד

לסט, ששוחח בטלפון עם תשובה כדי לברר מדוע אינו מגיע, בחר שלא לנמק בפני הקהל מה הן הסיבות להיעדרותו של הבוס. רק לפני מספר ימים נחנך במכללה אודיטוריום על שמו של תשובה במסגרת כנס אנרגיה מפואר, שבו נכחו כל בכירי משק האנרגיה. תשובה נחשב ליקיר המכללה, ונושא תואר כבוד מטעמה. עד היום חילק תשובה יחד עם קרן דלק לא פחות מ-4000 מלגות לתלמידי המכללה.

דניאל הרשקוביץ', טקס מלגות במכללה באקדמית נתניה / צילום: artamir
 דניאל הרשקוביץ', טקס מלגות במכללה באקדמית נתניה / צילום: artamir

השר דניאל הרשקוביץ'

טרחו והגיעו לטקס: נשיא המכללה פרופ' צבי ארד, המשנה לנשיא המכללה פרופ' סיני דויטש, אבי בן-אסאייג מנכ"ל קבוצת דלק, עו"ד יעקב פרידגוט מנכ"ל קרן דלק ומנכ"ל המכללה יוסי זעירא. שר המדע דניאל הרשקוביץ' נשא בפני האורחים הרצאה מרתקת על לווייני תצפית.

מגלים אחריות בכרמיאל

במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה כרמיאל, התקיים אתמול הכנס הארצי השלישי לאנשי תעשייה ואקדמיה, בנושא אחריות תאגידית. הכנס נפתח בטקס לזכרו של פרופ' יוחנן ארזי ז"ל, נשיא המכללה, אשר נפטר מספר חודשים. פרופ' אריה מהרשק, הנשיא הנכנס, ספד לארזי ואמר כי הוא הפך את המכללה לגוף אקדמי מוביל והוסיף: "למדתי מיוחנן מהי מחויבות טוטאלית ומהי השראה. אמשיך את מורשתו".

צביקה אורן, אריה מהרשק, עדי אלדר, אורט בראודה כרמיאל / צילום: דיוויד פרנקו
 צביקה אורן, אריה מהרשק, עדי אלדר, אורט בראודה כרמיאל / צילום: דיוויד פרנקו

צביקה אורן, אריה מהרשק ועדי אלדר

צביקה אורן, נשיא התאחדות התעשיינים, אמר כי לתעשייה יש אחריות כלפי החברה אך לחברה יש גם אחריות כלפי התעשייה והוסיף כי לא ייתכן שהתעשיינים יצטרכו להתחנן לציבור לרכוש מוצרים כחול לבן. נכחו: ח"כ אבישי ברוורמן, עדי אלדר, שני אילני, ליאור אפלבאום, ד"ר יונתן מנוחין מנהל המחלקה לאחריות תאגידית BDO זיו האפט, מיקי שטיינר מנכ"ל מעבדות SAP, חיים רוסו סגן נשיא אלביט, ד"ר ניסן לימור ועוד.

כהן פותח את עונת החתונות

למעלה מ-15 אלף איש הגיעו אמש לאירועי פתיחת 2012 Bridal Show, המתקיים לראשונה בישראל. האירוע נערך ביוזמת מנכ"ל אתר וואלה מזל טוב שמעון כהן. בתצוגת אופנה שנערכה במקום נחשפו קולקציות 2012 של מיטב מעצבי שמלות הכלה ושמלות הערב.


אילן ישועה, שמעון כהן ואמיר בן-דב

נצפו במתחם ה-VIP: אילן ישועה מנכ"ל וואלה, שמעון ונאווה רביד מנכ"לית לוריאל ישראל שהעניקה חסות לאירוע, אורי ושחל פלח מבעלי רשת רולטיים, עו"ד בני דון-יחיא, מיקי בוגנים, אמיר בן-דב, ודליה ממרוד שהגיעה עם שתי בנותיה מורן ונופר, סיפרה כי מורן עומדת להינשא באוגוסט הקרוב.

לבנת מלבישה את הילדים לפסח

אירוע ההשקה של פרויקט "לילדים באהבה" של רשת H&O והקרן לידידות, נערך אתמול בקניון איילון ברמת-גן. במסגרת הפרויקט, נתרמו 5.5 מיליון שקל עבור 17,500 הילדים ממועדוניות הרווחה ברחבי הארץ. בזכות התרומה, יקבל כל אחד מאלפי הילדים 300 שקל לצורך קניית בגדים חדשים לחג בחנויות הרשת.

יחיאל אקשטיין, ניצן הדס, סוניה לבנת, פרויקט
 יחיאל אקשטיין, ניצן הדס, סוניה לבנת, פרויקט

יחיאל אקשטיין, ניצן הדס וסוניה לבנת

סוניה לבנת מבעלי רשת H&O, אירחה בחנות הרשת את נשיא הקרן לידידות הרב יחיאל אקשטיין, את מנכ"ל הרשת ניצן הדס ואת חן אשד סמנכ"ל השיווק. כ-50 ילדים מהמועדוניות הגיעו לקניון ליום כיף שכלל הקרנה של סרט ופגישה עם סלבריטאים שכתבו להם הקדשות וברכות לחג על גבי חולצות לבנות כמזכרת לחג.

יד ראשונה מכדורגלן

שחקן הכדורגל דייוויד בקהאם החליט למכור חמש מהמכוניות שהוא מחזיק ברשותו. שוויין של המכוניות שבקהאם מתכוון למכור מגיע ל-800 אלף דולר. הכוכב החליט להיפטר מהמכוניות לאחר שלדבריו הן "העלו אבק" בחניית ביתו באנגליה.

דייויד בקהאם / צלם: רויטרס
 דייויד בקהאם / צלם: רויטרס

דייויד בקהאם

בקהאם מעמיד למכירה שתי מכוניות בנטלי, BMW 645i, לנד רובר ריינג' רובר סורט ולמבורגיני גלרדו. בנוסף, בקהאם שוקל למכור את שלושת אופנועי ההארלי דייוידסון שברשותו. אחד מחבריו של בקהאם, המשחק ומתגורר כרגע בארה"ב, אמר ש"אוסף המכוניות של דייויד הוא מדהים וכל אחת מהמכוניות שווה הון. הוא כמעט ולא השתמש בהן והן שמורות כחדשות. דייויד החליט שאין טעם לשלוח אותן לאמריקה והן יימכרו לחובבי מכוניות אחרים שיוכלו ליהנות מהן".

מה הסטטוס

צילי נוה משתפת באושר עצום בבית משפחת נוה. קותי שלנו ניצח! אוהד בית"ר. איזה נחת