אלווריון פרסמה אזהרת רווח; במגעים עם בנקים להסדר חוב

החברה מסרה כי ההכנסות שלה ברבעון הראשון יעמדו על 33-33.5 מיליון דולר והיא תפסיד 9-10 סנט למניה - תוצאות גרועות יותר מכפי שחזתה בפברואר האחרון ■ לא תוכל לפרוע הלוואה בסך 30 מיליון דולר - ופתחה במגעים עם הבנקים

מניית אלווריון צוללת היום (ה') בעקבות אזהרת רווח חריפה שפרסמה החברה לרבעון הראשון של שנת 2012. ספקית הפתרונות לאינטרנט אלחוטי (WiMAX) מסרה היום כי ההכנסות שלה ברבעון הראשון יעמדו על 33-33.5 מיליון דולר והיא תפסיד 9-10 סנט למניה. מניית אלווריון צוללת בכ-17% במסחר המוקדם בוול סטריט.

מדובר בתוצאות נמוכות יותר מהתחזיות שסיפקה בעבר, שכן בפברואר העריכה החברה כי ההכנסות ברבעון הראשון יעמדו על 38-43 מיליון דולר וכי ההפסד יעמוד על 1-6 סנט למניה. מנכ"ל אלווריון הוא ערן גורב.

הסיבה לאזהרת הרווח היא מכירות חלשות יותר של מוצרים מקו המוצרים הישן של אלווריון, לפי הודעת החברה. מדובר בקו ייצור שבכוונת אלווריון להחליף בהמשך השנה. כמו כן, אלווריון מסרה כי "הזמנה גדולה נדחתה מהרבעון הראשון לרבעון השני", מה שפגע גם כן בהכנסות.

כתוצאה מכך, אלווריון מזהירה כי לא תוכל לעמוד בפירעון הלוואות מסוימות שניתנו לה - כולל הלוואה של 30 מיליון דולר לרכישת חברת Wavion. "החברה החלה במגעים עם הבנקים", מסרה אלווריון. במילים אחרות, החברה מבקשת מהבנקים הסדר חוב שיאפשר לה דחייה של התשלומים.

"למרות שציפינו לירידה בביקושים למוצרים הישנים, לא שיערנו לפני מספר שבועות שזה יהיה בסדר גודל כזה", מסר גורב בדיווח שהוציאה החברה.