אליום יוצאת להנפקת זכויות בהיקף של כ-3.5 מיליון דולר

המחיר - 62 אגורות למניה, מחיר המשקף פרמיה של 20% ■ נכון לסוף שנת 2011 לאליום היקף מזומנים של כ-27.8 מיליון שקל והונה העצמי עמד על כ-72.4 מיליון שקל

חברת אליום מדיקל, חברת מכשור רפואי העוסקת בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה כי היא יוצאת להנפקת זכויות בהיקף של 3.5 מיליון דולר במחיר של 62 אגורות למניה, מחיר המשקף פרמיה של 20%.

כמו כן, בעלי מניות גדולים בחברה הודיעו כי ישתתפו בהנפקה אף מעבר לחלקם היחסי, לרבות זכויות הציבור. לאור זאת הנפקת הזכויות צפויה להיענות במלואה.

לדברי אלעד נגר, יו"ר דירקטוריון החברה, "אליום נמצאת בחודשים האחרונים בתנופת התרחבות ועשייה לאחר שבמהלך 2011 השלמנו שתי עסקאות רכישה של חברות סינרגטיות, כאשר האחרונה שבהן הייתה חברת גרדיה. מהלכים אלו מבטאים את אסטרטגיית החברה להתרחבות באמצעות גיוון קווי המוצרים שלה תוך יצירת יתרון לגודל במגוון תחומים. בכוונתנו להמשיך להתרחב על בסיס פיתוחים פנימיים ובחינת רכישת קווי מוצרים נוספים כדי להפוך לחברה מובילה בתחומה".

ד"ר אהוד גלר, שותף מנהל בקרן מדיקה, אשר הצטרף לאחרונה לדירקטוריון אליום, הוסיף: "מדיקה מתכוונת להגדיל בהנפקת הזכויות האמורה את חלקה בחברה מתוך אמונה באסטרטגיה שלה ובקווי המוצרים הייחודיים של החברה. אנו מאמינים כי לאליום היכולת להפוך לחברה מובילה בתחום המכשור הרפואי".

אליום מדיקל השלימה ברבעונים האחרונים שתי עסקאות רכישה של חברות סינרגטיות לפעילות החברה - חברת גרדיה וחברתIBI . בעקבות הרכישות ייצרה החברה מסה קריטית ומכפיל כוח בטכנולוגיות זעיר פולשניות והיא פועלת כיום עם שלושה קווי מוצרים אטרקטיביים בתחומי האורולוגיה (סטנטים), גינקולוגיה (IBI) וצנתורים (גרדיה).

נכון לסוף שנת 2011, היקף המזומנים של אליום עמד על כ-27.8 מיליון שקל והונה העצמי עמד על כ-72.4 מיליון שקל.