השף אייל שני מפגר בהחזר החובות; הנאמנים דורשים צו מאסר נגדו

הנאמנים לנכסיו של השף אייל שני הגישו בקשה להוצאת צו מאסר כנגדו, וזאת בשל פיגורים בתשלומים החודשיים של חובותיו - בהיקף כולל של 33 אלף שקל

הנאמנים לנכסיו של השף אייל שני הגישו בקשה להוצאת צו מאסר כנגדו, וזאת בשל פיגורים בתשלומים החודשיים של חובותיו, כפי שאלה נקבעו לו באחרונה בהחלטה של השופטת ורדה אלשיך. לפי הבקשה, שני נמצא בפיגור בתשלומים החודשיים בהיקף כולל של כ-33 אלף שקל.

לפי טענת הנאמנים, שני אמנם שילם את חובותיו עבור חודש דצמבר 2011 בהתאם לפסק הדין, אולם בחודש פברואר השנה העביר סכומים נמוכים יותר מאלה שבהם חויב לפי צו בית המשפט - כאשר חובותיו באשר לחודש ינואר מסתכמים בכ-10,075 שקל לחודש ינואר ובכ-23 אלף שקל נוספים לחודש פברואר.

"הנאמנים ניסו להימנע מהגשת בקשה זו, אולם למרבה הצער, התנהלותו של החייב אינה מאפשרת להם לעשות כן - ולפיכך מבוקש מבית המשפט הנכבד להורות על מתן צו מאסר לחייב, וזאת עד לתשלום כל הפיגורים", לשון בקשת הנאמנים.

התשלומים בהם חייב שני, נזכיר, הינם תשלום של כ-25 אלף שקל בחודש לנאמנים, החל מחודש דצמבר 2011 - עורכי הדין ארז חבר ממשרד עמית, פולק מטלון ומרדכי האן מרקוביץ ממשרד גלר, האן מרקוביץ, בגין חובותיו.

בבקשה שהגיש ב-5 באפריל ביקש שני "לבחון מחדש את פסק הדין מדצמבר, במסגרתו נקבע כי החייב (שני) ישלם לקופת פשיטת-הרגל 25 אלף שקל מדי חודש". לפי הבקשה, שני דרש לבחון את ההחלטה מחדש, מכיוון שאין לו מקורות הכנסה מתחום המדיה, ועל רקע העובדה שמקורות ההכנסה שלו מתחום המסעדנות אינם מספקים כדי למלא אחר הצו.

"לכל הפחות, יש להורות על עיכוב ביצוע החלטת בית המשפט לעניין צו התשלומים החדש, וזאת עד להכרעה בערעור שהגיש החייב (שני) על פסק הדין". משמעות הבקשה לעיכוב הצו הינה הישענות על הצו הקודם, שקבע לשני תשלומים של כ-2,000 שקל בחודש "בלבד".