טאואר מזנקת 5%: תייצר מגברים לטלוויזיות סמסונג ו-LG

הערכות: ההכנסות לטאואר מהשת"פ יגיעו לעשרות מיליוני דולרים בשנים הקרובות ■ הייצור - בשיתוף חברת NeoFidelity הקוריאנית

טאואר הודיעה היום (ב') ביחד עם החברה הקוריאנית NeoFidelity על התחלת ייצור המוני של מגברי אודיו דיגיטאליים לטלוויזיות LCD עבור סמסונג ו-LG, המובילות בשוק ה-LCD העולמי. על פי הערכות, ההכנסות לטאואר מהשת"פ יגיעו לעשרות מיליוני דולרים בשנים הקרובות.

NeoFidelity החלה לייצר בטאואר בנובמבר 2011 והביקושים למוצריה עולים מאז באופן קבוע. על ידי מעבר מטכנולוגיית ייצור של 0.16 מיקרון ל-0.13 מיקרון, ותוך שימוש בפלטפורמות התכנון המתקדמות של טאואר, הצליחה NeoFidelity למזער עלויות וליצור לעצמה יתרון תחרותי מהותי בשוק.

מגבר האודיו הדיגיטאלי החדש הינו בעל ביצועים גבוהים יותר מהמוצרים האנלוגיים הקיימים בשוק, הן מבחינת יעילות והן מבחינת איכות הקול. המגבר מסוגל לעבד אות דיגיטאלי ללא המרה לאות אנלוגי ובשל גודלו המזערי הוא ניתן לשימוש ביישומים דקים וקטנים יותר.

"אנו נרגשים מייצור מגברי אודיו דיגיטאליים המיועדים למוצריהן של החברות המובילות בעולם - סמסונג ו-LG. אנו מרוצים מאוד מהתמיכה המסורה של טאואר, ובעיקר מהתמיכה המקומית של החברה בעזרת משרד המכירות שלה בקוריאה", אמר לי דוקסו, מנכ"ל NeoFidelity.

"NeoFidelity פועלת בתחום מגברי האודיו מזה כעשור תוך שהיא מתמקדת במתן פתרונות ייחודיים ובייצור מגברי אודיו באיכות מעולה. אנו שמחים מאוד על בחירתה בנו כשותף אסטרטגי לא רק עבור שוק מגברי האודיו, אלא גם עבור התקנים רבים נוספים אשר ירחיבו את ההיצע והיכולות הטכנולוגיות שלנו וכן את נתח השוק בו אנו פועלים", אמר מייקל סונג, מנהל משרד המכירות והתמיכה הטכנית של טאואר בקוריאה.