"הרווק" גיא גיאור מציג: וודינג בוק - רשת חברתית למתחתנים

מדובר במיזם אינטרנט הכולל אינדקס עסקים אינטראקטיבי בתחום תכנון החתונה, המשולב ברשת חברתית פעילה, זירת היכרויות ושלל פיצ'רים חינמיים לזוג המתחתן

גיא גיאור, בוגר תוכניות הריאליטי "הישרדות" ו"הרווק" ובעליהם של מספר ברים בתל-אביב, משיק יחד עם שני שותפים נוספים מיזם חדשני בתחום החתונות - אינדקס עסקים אינטראקטיבי המשולב ברשת חברתית פעילה.

המיזם הייחודי, וודינג בוק (WeddingBook.co.il), הוא פלטפורמה עסקית-חברתית: יריד חתונות וירטואלי ענק, הכולל אינדקס ספקים, כלים לארגון החתונה, רשת חברתית, מידע שימושי המתעדכן כל העת, שילוב של פיצ'רים טכנולוגיים מתקדמים ועוד.

הרעיון העומד מאחורי המיזם הוא לספק לזוג המתחתן קורת-גג לכל צורכיו וחלומותיו. הזוג יכול 'לדפדף' באינדקס ספקים אינטראקטיבי, לקבל הצעות מחיר און-ליין, לשוחח בזמן אמת עם הספקים, לקרוא דירוג שלהם או לערוך השוואת מחירים. בנוסף, יכולים בני-הזוג לבקר בקהילת המתחתנים הפעילה, לפגוש זוגות אחרים, להתייעץ איתם, ללמוד מהטעויות שלהם ולקבל רעיונות חדשים.

וודינג בוק מחובר גם לפייסבוק ולטוויטר, כך שגם החברים של בני-הזוג יכולים לקבל מידע בזמן אמת, להיעזר בו או לשתף מניסיונם.

אחרי שבני-הזוג 'סגרו' עם בעלי המקצוע, מגיע החלק ה-FUN של תכנון החתונה. סדרת פיצ'רים חינמיים הופכת את התהליך כולו לליין של פעילויות המיועדות למטרה אחת - להפוך את החתונה לאירוע מיוחד, חדשני וכיפי. כך למשל יכול כל זוג להקים בקלות ובמהירות אתר אישי משלו - במיוחד עבור החתונה - ולהעלות בו את ההזמנה, מפת הגעה, "איך נפגשנו", אישורי הגעה, ומאוחר יותר גם תמונות מהחתונה.

פיצ'ר נוסף, הדואג הן לנוחות הזוג והן לנוחות האורחים, הוא "מתנות באשראי": באמצעות התחברות לאתר או לדף חתונה יוכלו האורחים לתת מתנה און-ליין, ואף יוכלו לשלם בתשלומים - ללא מגבלה של סכום - בעוד הזוג מקבל את הכסף במזומן, בלי שיצטרך לספור, לגשת לבנק, לחשוש מאובדן או מגניבה של צ'ק, לרשום כמה קיבל מכל אחד וכו'.

המיזם שם דגש על נושא ה-Mobile. אורחים בעלי סמארטפון (אנדרואיד או אייפון) יכולים להוריד אפליקציה מהאתר, לצלם באופן חופשי תמונות מהאירוע, ובו בזמן הן יופיעו על המסכים באירוע עצמו ובאופן אוטומטי גם באתר האישי של בני הזוג - כשבסוף החתונה יוכל הזוג לפנק את עצמו במיני אלבום מהאירוע.

פיצ'ר נוסף שצפוי לעלות בקרוב הוא "מדד רווקים": אורחי החתונה יקבלו קישור לאתר, יוכלו לעדכן בו סטטוס ומצב משפחתי - וכולם יוכלו לראות כמה רווקים ורווקות מגיעים לחתונה, כשהמטרה היא להפוך את החתונה לזירת היכרויות.

לצד השקת במיזם פועלים מייסדיו למיצוי פוטנציאל החשיפה שלו, ולאחרונה הם החלו במגעים עם גופי מדיה גדולים, במטרה לשדרג את האתר, למכור את הפורמט ברחבי העולם ולהרחיב את סל השירותים והפיצ'רים שהוא מציע.