yes הודתה בטעות - אך פרסה לתשלומים החזר של 2,500 שקל

הלקוח, שחויב ב-2,500 שקל בגין תקלה, התקשה לקבל החזר מיידי, אף שהסביר כי הסכום שווה בערכו לחצי ממשכורתו החודשית ■ עקב פניית "גלובס" העניין סודר

עקב תקלה במערכת החשבונות של yes, אשר סימנה תיקון של ממיר כרכישת ממיר חדש, חויב כרטיס האשראי של א' בכ-2,500 שקל מיותרים - זינוק דרמטי לעומת 200 השקלים בהם חויב מדי חודש.

בו ביום שקיבל את החשבונית, התקשר א' למוקד שירות הלקוחות של yes. הנציג הודה כי הלקוח צודק והבטיח לדאוג להחזר "תוך ימים ספורים". הדבר לא קרה. כשהתקשר שוב ל-yes, הסבירה הנציגה הלבבית כי הזיכוי נרשם כיתרה לחשבון הלקוח. כלומר, החשבון כרגע ביתרה שתספיק ליותר משנת שירות קדימה.

כאן כבר איבד א' את סבלנותו: מדוע שהחברה תפקיד מראש כסף לזכותה, שאל - ולמה שתרוויח עליו ריביות? "כלל לא ברור לי איך זיכוי כל-כך חריג, של פי עשרה מחשבונית ממוצעת של לקוח, לא מועבר באופן מיידי חזרה לכרטיס האשראי".

הנציגה הבטיחה לדאוג לזיכוי ב"יום ביטול העסקה" הבא של החברה, רק מספר שבועות מאוחר יותר. לא' המתוסכל לא עזרו ההסברים על היותו סטודנט שתלוי בכסף המדובר, השווה בערכו לחצי ממשכורתו החודשית.

בשלב הזה פנה א' ל"גלובס" - וראו זה פלא: החברה מיהרה לבצע את ההעברה הנדרשת. בעצם, אולי זה לא כל-כך מסובך כפי שהוצג מלכתחילה.

מחברת yes נמסר: "אנו מתנצלים על השתלשלות האירועים כפי שתוארה. ביטול העסקה יבוצע עוד היום".