השיחה: יום של התמנגלות פיננסית

בכירי שוק ההון הגיעו לוועידת שוק ההון 2012 של "גלובס" ■ וגם: על מה לא ויתר עורך הדין של שאול מופז אחרי לילה של מו"מ?

מעל 1,000 אורחים הגיעו היום (ד') אל מלון דיוויד אניטרקונטיננטל בתל-אביב, בכדי להשתתף בוועידת שוק ההון של ישראל 2012 של "גלובס" בשיתוף BDO זיו האפט.

דני מרגלית, שחר זיו, ועידת ישראל לשוק ההון 2012 / צילום: תמר מצפי
 דני מרגלית, שחר זיו, ועידת ישראל לשוק ההון 2012 / צילום: תמר מצפי

דני מרגלית ושחר זיו

את הבוקר פתחו בברכות מנכ"ל "גלובס" איתן מדמון, יו"ר BDO זיו האפט דני מרגלית, ומנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן. חגי גולן עורך "גלובס" ופרופ' שמואל האוזר יו"ר רשות ניירות ערך, הובילו את מליאת הפתיחה ובמרכזה הסוגיה: האם הרגולציה חונקת את שוק ההון או מונעת את המשבר הבא?

אירית איזקסון, ליאו ליידרמן, ועידת ישראל לשוק ההון 2012 / צילום: תמר מצפי
 אירית איזקסון, ליאו ליידרמן, ועידת ישראל לשוק ההון 2012 / צילום: תמר מצפי

אירית איזקסון וליאו ליידרמן

הגיעו בזה אחר זה והתכוננו לדיונים: שר האוצר ד"ר יובל שטייניץ, פרופ' דני צידון משנה למנכ"ל וראש חטיבת שוקי הון בבנק לאומי, ראובן שפיגל מנכ"ל דיסקונט, רו"ח ארז סופר שותף מנהל BDO זיו האפט, שלמה זיו, שחר זיו, יאיר סרוסי יו"ר בנק הפועלים, עודד שריג הממונה על שוק ההון ביטוח וחסכון במשרד האוצר, משה פרל מנכ"ל איגוד הבנקים, אירית איזקסון, ענת לוין המשנה למנכ"ל וראש חטיבת שווקים פיננסים בבנק פועלים, מאיר שמיר מנכ"ל ובעלים מבטח שמיר אחזקות, דוד ברוך מנכ"ל אקסלנס, רונית הראל בן-זאב מנכ"לית P&S מעלות, פרופ' עוזי רבי ראש מרכז דיין באוניברסיטת תל-אביב, גדעון תדמור מנכ"ל אבנר חיפושי נפט ויו"ר דלק קידוחים, צחי סולטן בעלים מודיעין אנרגיה, דוד ברוך מנכ"ל אקסלנס, יורם נווה מנכ"ל כלל פיננסים, לי דגן המשנה לממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, מוטי ימין יועץ בכיר ליו"ר רשות ניירות ערך, ואילן פלטו מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות.

שלמה זיו, שלמה שמלצר, ועידת ישראל לשוק ההון 2012 / צילום: תמר מצפי
 שלמה זיו, שלמה שמלצר, ועידת ישראל לשוק ההון 2012 / צילום: תמר מצפי

שלמה זיו ושלמה שמלצר

עוד נראו צבי סטפק יו"ר מיטב ששוחח עם אביגדור קפלן, חנה פרי-זן המשנה למנכ"ל בנק הפועלים, גיל יניב משנה למנכ"ל מגדל, איציק שנידובסקי מנכ"ל אנליסט, עו"ד אברמי וול', אורית אלסטר, ליאו ליידרמן, אתי לנגרמן מנכ"לית בנק דיסקונט למשכנתאות, רוני חזקיהו לשעבר המפקח על הבנקים ובקרוב יו"ר הבנק הבינלאומי, ערן מיטל מנכ"ל דלק נדל"ן שהגיע לשוחח עם מוסדיים במטרה לשכנע אותם לתמוך בהסדר החוב בכדי להימנע מפירוק דלק נדל"ן ביום ראשון הקרוב, שלמה שמלצר, אמנון דיק, לוי רחמני, אמיל וינשל ורבים נוספים.

ברעם מקשט את העיר

גיא ברעם אירח אמש (ג') בגלריית FERRATE הנמצאת בבית הדפוס CITY PRESS, את השקת התערוכה CITY ART 2012. במסגרת הפרויקט יוצגו במשך חודשיים עבודות אמנות מוגדלות שיצרו אמנים ישראליים צעירים על גבי מבנים מרכזיים בתל-אביב. בין הבניינים שעליהם מוצגות העבודות: עיריית תל-אביב, בית אריאלה, בית לסין ובית המהנדס.

גיא בר-עם, אלון גלרט, השקת תערוכת CITY ART 2012 / צילום: סיון פרג'
 גיא בר-עם, אלון גלרט, השקת תערוכת CITY ART 2012 / צילום: סיון פרג'

גיא ברעם ואלון גלרט

כל ההכנסות ממכירת העבודות שהוצגו אמש יועברו לעמותת "סדנאות האמנים" לקידום אמנים צעירים. אצר את התערוכה: שגיא רפאל. כיבדו: ראש העיר רון חולדאי, יגאל וציפי לנדאו, חנה ובני פריזן, אורן מוסט, לוי יצחק, ארי מלמוד, אורי להב, ועו"ד אלון גלרט, היועץ המשפטי של שאול מופז, שהגיע לאחר לילה לבן במהלכו החתים את ראש הממשלה על ההסכם הקואליציוני עם קדימה.

דיסני מפנקת

דיסני ישראל, בראשות המנכ"לית תמי לנדסמן, קיימה אתמול את ההשקה הרשמית של המותג מארוול בישראל. לאירוע ההשקה בבית הקולנוע יס פלנט שקניון איילון הגיעו רבים מלווים בילדיהם, וזכו לצפות בהקרנת טרום בכורה של הסרט "הנוקמים" - שובר הקופות העולמי מבית מארוול.

תמי לנדסמן, מיכאלה ברקו וילדיה, דיסני ישראל משיקה את המותג מארוול / צילום: רפי דלויה
 תמי לנדסמן, מיכאלה ברקו וילדיה, דיסני ישראל משיקה את המותג מארוול / צילום: רפי דלויה

תמי לנדסמן עם מיכאלה ברקו וילדיה

נשנשו פופקורן וראו לפני כולם: מיכאלה ברקו עם ילדיה טליה ואיתי, שלי גפני עם בניה בן ויהלי, גלית פרבר שרצקי עם בנה אריאל, נכדתם של יעל ורמי אונגר, לי חייצ'יק עם חברותיה, תומר ושירה שלום ילדיהם של ג'ודי וסילבן שלום, דניאל גרנט בנם של אברהם וצופית שהגיע עם חברתו ויפתח ונדב קרז'נר בניו של איש העסקים עופר קרז'נר.

מה הסטטוס

Ronny Shatan נהנה לשמוע את הגב' יחימוביץ' מתרעמת על התרגיל שעשו לה. מבין את כעסה, ומחייך בהנאה.