מעיין ונצ'רס: קרן פונטיפקס תשקיע בהיירסטטיקס כ-6 מיליון שקל

חברת הפורטפוליו של מעין ונצ'רס מפתחת טכנולוגיה להשתלת שיער בשיטה חדשנית

חברת מעין ונצ'רס הודיעה היום כי חברת הפורטפוליו, היירסטטיקס (35% בדילול מלא), המפתחת טכנולוגיה להשתלת שיער בשיטה חדשנית, חתמה על הסכם השקעה עם קרן פונטיפקס להשקעה כוללת של כ-6 מיליון שקל במספר שלבים, לרבות עמידה באבני דרך. לאחר השקעת כל סכום ההשקעה תחזיק פונטיפקס בכ-28% מהיירסטטיקס.

לדברי גיא רוזן, יו"ר דירקטוריון מעין ונצ'רס: "אנו גאים בהשקעה של פונטיפקס, גוף מוביל בהשקעות בתחום המכשור הרפואי, אשר מעידה על ההבטחה הגדולה הטמונה בהיירסטטיקס. ההשקעה זו הינה ההשקעה הרביעית מתחילת השנה בחברות פורטפוליו שלנו על ידי משקיעים אסטרטגיים. קדמו להשקעה בהיירסטטיקס הסכמים בחברות גיזמוקס, בי-ננו ופולכרום שהודיעו על השקעות וחבירה לגופים בינלאומיים אשר צפויים לקדם באופן משמעותי את החברות".

ד"ר יהודית זילברשטיין, מנהלת חממת מעין ונצ'ורס: "הטכנולוגיה של חברת היירסטטיקס יוצרת מהפכה בתחום שיחזור השיער, בכך שהופכת את הפרוצדורה הניתוחית המונהגת היום לצורך השתלת שיער, להזרקה פשוטה, בעלות סבירה ועם תוצאות של מראה שיער טבעי".

על פי הסכם ההשקעה, יושקעו כספים בהיירסטטיקס לפי שווי עולה לחברה. בשלב ראשון, תשקיע פונטיפקס, סך של כ-2 מיליון שקל לפי שווי של 10 מיליון שקל. בשלב שני יושקעו כ-950 אלף שקל נוספים לפי שווי של כ-14 מיליון שקל, על פי שיקול דעתה של היירסטטיקס והחל מהשלב הראשון ועד 12 חודשים. בשלב השלישי יושקעו כ-2.8 מיליון שקל לפי שווי של כ-32 מיליון שקל להיירסטטיקס - פי 3 משוויה הנוכחי של החברה. השקעה בשלב השלישי זו כפופה לאבן דרך שהינה השלמה בתוך 18 חודשים מהשלב הראשון של ניסוי ראשוני בבני אדם.