פלאפון מצטרפת לתחרות: 20 אג' לדקה ו-15 אג' ל-SMS

החברה משיקה את תוכנית "פלאפון בייסיק" המתאימה ללקוחות המדברים יחסית מעט ■ התוכנית מושקת על רקע השקת חבילה משולבת של אלון סלולר היום, מסיבת העיתונאים של גולן טלקום מחר וכן הרחבת תוכנית התעריפים של פרטנר

חברת פלאפון משיקה החל ממחר (ב') את תוכנית "פלאפון בייסיק", המתאימה ללקוחות המדברים יחסית מעט - במסגרתה תציע החברה חבילה של 20 אגורות לדקה ו-15 אגורות ל-SMS או מגה גלישה באינטרנט. התוכנית הינה ללא התחייבות, בתוספת דמי שימוש חודשיים של 29.9 שקל.

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, אמר היום (א') כי "פלאפון מציעה את התוכניות המתאימות ביותר ללקוחותיה בהתאם לדפוסי השימוש להם. בחודש שעבר השקנו לראשונה בישראל מסלולי אנלימיטד שמתאימים למרבית לקוחותינו וזוכים להצלחה יתרה".

"במקביל אנו נותנים מענה כולל גם למדברים מעט, כדוגמת התוכנית החדשה או מסלול 'ידוע מראש', שהושק כבר בדצמבר 2010 ומאפשר למנויים להגביל את החשבון ולשלוט בהוצאות", אמר עוד עופר.

התוכנית מושקת על רקע הודעת אלון סלולר היום, אשר מציעה חבילה המשלבת בין דקות סלולריות לבין הטבות שיוענקו למי שקונה בחנויות מגה או בתחנות הדלק דור אלון. בנוסף, גם גולן טלקום צפויה לכנס מחר מסיבת עיתונאים, בה היא צפויה להציג את המסלולים השונים ללקוחותיה.

כמו כן, נזכיר כי לאחרונה הרחיבה פרטנר את תוכנית התעריפים אורנג' קליר, במסגרתה הלקוחות יוכלו לבחור 3 רמות תשלום - 100, 150 או 200 שקל עבור חבילה, שבה הודעת SMS עולה 25 אגורות, מגה לגלישה עולה 25 אגורות, ודקת שיחה עולה 25 אגורות.