עובדי קיקה קיבלו משכורות עבור חודש אפריל

ל"גלובס" נודע כי אמש הועברו 1.8 מיליון שקל לחשבונות 243 העובדים של רשת הריהוט האוסטרית קיקה, כפי שהורה בית המשפט ביום ראשון

בשורה לעובדי רשת הריהוט האוסטרית קיקה: אמש (ב') הועברו 1.8 מיליון שקל לחשבונות 243 העובדים כתשלום מלא עבור שכר חודש אפריל 2012.

תשלום השכר, כפי שהורה בית המשפט המחוזי בפתח-תקווה ביום ראשון לבצע תוך 72 שעות, התאפשר לאחר שבנק הפועלים, בנק לאומי וחברת אשטרום נכסים העבירו כל אחד סכום של 600 אלף שקל לטובת העניין.

הבוקר (ג') חנכה קיקה גם מוקד שירות באינטרנט, שאליו יוכלו הלקוחות לפנות כדי לקבל מענה מנאמן החברה בכתובת cs@kika.co.il.

ביום ראשון האריך בית המשפט את הקפאת ההליכים בקיקה עד 3 ביוני, ודרש כאמור כי משכורות העובדים שלא שולמו, ישולמו תוך 72 שעות. השופט קבע גם כי הנאמנים יפעלו להסדרת תביעות החוב של רוכשים, ספקים וכל נושה אחר של החברה, וכי תוך שבוע יינתן דוח ראשוני ויתקיים דיון נוסף.

בשבועיים הקרובים ייעשו מאמצים למצוא רוכש לקיקה, אם כי בחברה עצמה מעריכים כי קלושים הסיכויים שיימצא רוכש. "קיקה לא הצליחה. הקונספט הזה נכשל, אז למה להילחם בכוח? גם סטארבקס שמצליחה בעולם נכשלה בישראל, אז האם מישהו קם ואמר בואו נחייה את סטארבקס?".

בחלוף שבועיים, אם אכן לא יימצא קונה, ינסו הממונים מטעם בית המשפט למכור את המלאי של קיקה, ששוויו מוערך ב-20 מיליון שקל. "זו תהיה מכירת חיסול במחיר המקסימלי שיצליחו למכור, אבל אנחנו עדיין לא שם", אומרים בקיקה.