לא רק בק' מלאכי: סגן ראש עיריית אשדוד חשוד בהטרדה מינית

במשטרה אישרו כי הוגשה תלונה נגד ליאון בן-לולו שמתייחסת למעשים שבוצעו לכאורה לפני מספר שנים, וייתכן כי התלונה לא תגיע לידי אישום בשל התיישנות

מקרה נוסף של ניצול סמכות מצד בכיר בעייריה של עובדת? סגן ראש עיריית אשדוד יצא לחופשה עד מועד לא ידוע בעקבות תלונה שהוגשה נגדו בגין הטרדה מינית. את התלונה הגישה עובדת בעיריית אשדוד.

התלונה נחשפה לאחר שהעובדת פנתה לקבלת טיפול רפואי, אז סיפרה כי נפלה קורבן לכאורה להטרדה מינית מצד סגן ראש העיר ליאון בן-לולו.

במשטרה אישרו כי הוגשה תלונה, שמתייחסת למעשים שבוצעו לכאורה לפני מספר שנים, וקיימת אפשרות שהתלונה לא תגיע לידי כתב אישום בגלל חוק ההתיישנות.

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה כי "מנכ"ל העירייה קיבל את דוח הממונה על מניעת הטרדה מינית, והחליט להעביר את הטיפול למשטרת ישראל".

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, מסר בתגובה כי "מיד עם קבלת ההודעה על תלונת העובדת, הנחיתי את מנכ"ל העירייה להפעיל את כל גורמי הרשות האמונים על הטיפול בתלונות על הטרדה מינית.

"בהתאם לכך נפתחה חקירה מיידית על-ידי הממונה על מניעת הטרדה מינית, ובמקביל הוגש סיוע צמוד למתלוננת ולמשפחתה".

עוד נמסר כי מעיריית אשדוד כי "ראש העיר ביקש מהנבחר לצאת לחופשה עד להודעה חדשה והורה למנכ"ל למצות את הליכי הטיפול עד תום, לרבות פנייה לרשויות החוק המוסמכות כנדרש".