כל עובדי פרטנר גויסו לשירות הלקוחות עקב הצפת המוקדים

גם היום נרשמו אלפי פניות של לקוחות למוקדי השירות של החברות הסלולריות, ולקוחות שנהגו לשלם חשבונות של מאות שקלים דורשים להוזיל את המחיר לרמה שמציעים המתחרים ■ מסתמן: פרטנר נפגעת פחות מכניסת החברות החדשות

‎‎ימים ספורים לאחר שגולן טלקום והוט מובייל הכריזו על תוכניות אטרקטיביות (99 שקל ו-89 שקל בהתאמה לחבילות "הכול כלול"), הורה חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר, לגייס את כל מי שניתן מקרב עובדי החברה על מנת להשיב לפניות לקוחות.

במקביל הרחיבה החברה את ערוץ השירות בפייסבוק ושיפרה את הנגישות באתר לתוכניות החדשות שיזמה בעקבות הסערה בענף‎.‎‏

גם היום (א') נרשמו אלפי פניות של לקוחות למוקדי השירות של חברות הסלולר, ולקוחות שנהגו לשלם חשבונות טלפון שהסתכמו במאות שקלים, דורשים להוזיל את המחיר לרמה שמציעים המתחרים.

‏הגיוס הכללי של העובדים לטובת שירות הלקוחות החל כבר בשבוע שעבר, זאת לאחר שרומנו החליט כי פרטנר תגיב להצעות המתחרים באמצעות שתי תוכניות מרכזיות ללא הגבלה - 125 שקל לשיחות, הודעות ‏SMS ‎‏ וחצי ג'יגה גלישה; ו-135 שקל לתוכנית שיחות, הודעות‏SMS ‎‏ וג'יגה גלישה.

מדובר בניסיון של פרטנר לענות לדרישת הלקוחות, ובמקביל לשמור על הצעה בעלת ערך שאומרת שהשירות של פרטנר שווה שישלמו עליו עוד כמה שקלים‎.‎‏

‏‎‎נטישה מרוכזת

‏בדומה למודל של גולן טלקום והוט מובייל שמאפשרות לרכוש שירות דרך אתר האינטרנט שלהן, גם פרטנר החליטה לפתוח מיני-סייט באתר שלה כדי לתת מענה ללקוחות שפונים ומתעניינים בהצעות החדשות.

נכון לעכשיו, הרושם הוא שפרטנר נפגעת פחות מכניסתן של החברות החדשות, והיא מצליחה לשמור על רמה גבוהה של שימור לקוחות. מנגד, סביר להניח כי אותה רמה לא תישאר לטווח ארוך, היות שבקרוב צפויה כל קבוצת הוט, כולל בני משפחה, לעבור להוט מובייל, כך שפרטנר תספוג נטישה מרוכזת של כמה אלפי מנויים‏‎.‎‏

‏עד כה, היקף המתניידים מחברה לחברה הצביע על כך שהמפעילים הווירטואליים רושמים גיוס נמוך מאוד, ולמעשה מתחיל אצלם תהליך של עצירה. רמי לוי, שעד היום גייס מאות לקוחות מדי יום, רושם בשבוע האחרון גיוסים של עשרות מנויים בודדים. זו הסיבה שהמפעילים הווירטואליים צפויים לפנות לחברות הסלולר ולדרוש מהן להוזיל את מחירי השימוש ברשתות שלהן. ‎‏