ארי מלמוד מונה למנכ"ל משרד הפרסום גלר-נסיס

המינוי הוא חלק מארגון מחדש שמבצעת קבוצת פובליסיס באחזקות שלה בישראל ■ שם המשרד ישונה לפובליסיס ישראל

קבוצת פובליסיס העולמית עושה צעד משמעותי לחיזוק כוחה בישראל וממנה את ארי מלמוד, לשעבר מנכ"ל חוגלה קימברלי ואחד מאנשי השיווק הבכירים בישראל, לתפקיד מנכ"ל משרד הפרסום גלר-נסיס ישראל. שם המשרד ישונה לפובליסיס ישראל.

בתקופה האחרונה החל מלמוד בשורת פגישות עם גורמים בענף הפרסום, כדי לבחון יצירת כוורת טאלנטים במשרד שתעזור לו להצעיד אותו קדימה.

כפי שנחשף ב"גלובס", בחודשים האחרונים מצויה קבוצת פובליסיס בישראל ברה-ארגון כולל, כשהצעד המשמעותי ביותר שנעשה הוא רכישת משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שאמור להיות כעת הקטר שמוביל את פעילות הקבוצה בישראל.

עם זאת, לפובליסיס יש שליטה גם במשרד הפרסום גלר-נסיס, שסובל בשנתיים האחרונות ממשבר והאטה בפעילות על רקע אובדן מספר תקציבי עוגן כגון ויזה כאל וסמייל 012.

מייסדי המשרד, יאיר גלר ומשה נסיס, עשו בעבר ניסיון להציב בראש המשרד מנכ"ל, אך המהלך היה הרבה פחות משמעותי מזה שמתעתדים לעשות כעת. לתפקיד מונה אז שי גורן, ששימש קודם לכן כמשנה למנכ"ל מקאן-אריקסון. הרומן לא האריך הרבה זמן, והצדדים נפרדו אחרי פחות משנה.

עתה החליטו בפובליסיס לייצר קבוצה שתפעל באמצעות שתי זרועות משמעותיות: באומן-בר-ריבנאי, שתנוהל על-ידי יוסי לובטון; וגלר-נסיס (שישלוט כנראה גם על חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק), שתנוהל על-ידי ארי מלמוד. מעליהם, כיו"ר הקבוצה, יכהן יורם באומן. נראה כי גלר ונסיס לא יישארו לאורך זמן פעילים במשרד.

בתפקידו האחרון שימש מלמוד כמנכ"ל חוגלה קימברלי ישראל - תפקיד בו החזיק מאז 2009. קודם לכן הוא שימש במשך 3 שנים כמנכ"ל קימברלי קלארק טורקיה והיה למעשה האיש שהקים את נציגות החברה בטורקיה.

ההתקשרות של פובליסיס עם מנהל בסדר גודל של מלמוד אינה מובנית מאליה: מדובר במנהל יקר שמשרד בהיקפיו של גלר-נסיס כיום לא מממן בקלות. המשמעות היא שפובליסיס מכניסה את היד לכיס ומתוך הסתכלות לטווח ארוך.

תגובות יורם באומן וארי מלמוד לא התקבלו עד לפרסום הידיעה.