גולן: "פרטנר ממשיכה לרמות את הלקוחות שלה"

"גלובס" חשף אמש כי פרטנר תציע בקרוב חבילת סלולר ללא הגבלה ב-88-98 שקל לחודש, תחת המותג "012 מובייל" ■ גולן תוקף היום: "למה פרטנר לא מציעה לכולם את המחירים הזולים? תבחרו במקור ולא בחיקוי זול"

מיכאל גולן, מנכ"ל ובעלים של חברת גולן טלקום, תוקף את פרטנר על מהלך ההשקה של המותג הפרטי 012 מובייל, כפי שנחשף אתמול ב"גלובס", ואומר כי "פרטנר ממשיכה לרמות את הלקוחות שלה, ובמקום להוריד מחירים לכל הלקוחות היא ממשיכה לשחק איתם משחקים ולעבוד עליהם כדי שרק מי שמאיים בעזיבה - היא תוכל להציע לו חבילת הכל כלול אמיתית ב - 98 שקל".

"למה פרטנר לא מציעה לכולם את המחירים הזולים?", תוהה גולן. "למה היא מפרידה בין הלקוחות? אני מציע ללקוחות לא ליפול לפח שלהם ולבחור במקור במקום בחיקוי הזול".

כזכור אתמול נחשף בגלובס שפרטנר משיקה מותג פרטי 012 מובייל, שדרכו היא תמכור חבילת שירותים ללא הגבלה במחיר של 98-88 שקלים לחודש. המהלך של פרטנר מאד מטריד את גולן טלקום ואת הוט מובייל מכיוון שהוא מעתיק במלואו את המודל שלהם של מכירה דרך אתר אינטרנט בלבד. המהלך מטלטל את השוק הסלולרי הסוער ממילא, שכן 012 הוא מותג מוכר ובעל נוכחות בשוק ולכן גם הרעש והדרמה סביב המהלך.

פרטנר היא החברה הראשונה שמחליטה להגיב באמצעות מותג פרטי להוזלות במחירים מצד החברות החדשות גולן טלקום והוט מובייל, וקיים סיכוי שבעקבות המהלך שלה, גם סלקום ופלאפון ינקטו במהלך דומה. במצב דברים כזה, התחרות תעלה עוד מדרגה ולגולן טלקום ולהוט מובייל יהיה קשה יותר לגייס לקוחות.