אי.די.בי קיבלה אישור הבנקים למכירת כלל תעשיות לבלווטניק

קבוצת אי.די.בי אשר בשליטת נוחי דנקנר, מדווחת לבורסה על קבלת הסכמות מ-8 הבנקים המלווים שלה בארץ ובחו"ל למכירת כלל תעשיות לאיש העסקים לו בלווטניק

קבוצת אי.די.בי אשר בשליטת נוחי דנקנר, מדווחת היום (א') לבורסה בת"א כי קיבלה את הסכמות 8 הבנקים המלווים שלה בארץ ובחו"ל למכירת כלל תעשיות לאיש העסקים לו בלווטניק. מאי.די.בי נמסר כי הגיעה עם הבנקים להסכמה על אמות המידה הפיננסיות בעינן תתבצע העסקה.

נזכיר כי ב-20 במאי הודיעה אי.די.בי פיתוח על מכירת 50% מכלל תעשיות לאיש העסקים המיליארדר האמריקני לן בלווטניק, לפי שווי של כ-2.5 מיליארד שקל. אי.די.בי פיתוח צפויה לרשום רווח הון של 325-400 מיליון שקל בגין העסקה.

כחלק מההסכמות, סכום תקרת החוב של אי.די.בי פיתוח (סולו) ושל חברות בת ייעודיות בבעלות מלאה שלה אשר הינו 6.7 מיליארד שקל לצורך קובננט החוב נטו, יופחת בסכום השווה לסך התקבולים במזומן אשר יתקבלו בפועל על ידי אי.די.בי פיתוח בגין מכירת החזקות על-ידי אי.די.בי פיתוח.

אמת המידה המחושבת על בסיס "הון כלכלי" תוחלף באמת המידה הבאה: ממוצע (בתקופות שנקבעו) של שווי השוק המצרפי של החזקות אי.די.בי פיתוח בכלל ביטוח, שופרסל וסלקום לא יפחת מסך של כ-1.69 מיליארד שקל. בנוסף, ממוצע (בתקופות שנקבעו) של שווי השוק המצרפי של ההחזקות העיקריות המחולק ביתרת חובו של כל תאגיד מלווה - לא יפחת מ-2.81מיליארד שקל.

כמו כן, נקבעו תקופות ריפוי מסוימות ביחס לאמת מידה זו, והוראות נוספות המתייחסות להפרה במצב של הפסקת מסחר נמשכת במניות של ההחזקות העיקריות האמורות, בתנאים שנקבעו.