נכסים ובניין השלימה קבלת המימון לבניין HSBC בכ-400 מ' ד'

זרוע הנדל"ן של קבוצת אי.די.בי מודיעה על עסקה למימון מחדש של מגדל HSBC בניו-יורק - במסגרתה יעמיד JP מורגן לחברה 400 מיליון דולר למימון מחדש של הבניין

קבוצת נכסים ובניין , זרוע הנדל"ן של קבוצת אי.די.בי , מודיעה הבוקר (א') על עסקה למימון מחדש של מגדל HSBC בניו-יורק. במסגרת העסקה, יעמיד הבנק JP מורגן לחברה 400 מיליון דולר למימון מחדש של הבניין, כאשר העסקה תייצר לה מזומנים נוספים בהיקף של 150 מיליון דולר. זאת, לאחר דיווח מקדים של החברה על מגעים לעסקה.

המימון מחדש הינו בתנאי Non-Recourse לתקופה של 10 שנים ובריבית שנתית קבועה של 5.04%. פירעון הקרן יחול רק מהשנה השישית לפי לוח סילוקין של 30 שנה. המימון החדש יפרע את ההלוואה מבנק לאומי של כ-240 מיליון דולר שניתנה בעבר כנגד שעבוד הנכס ובטחונות אחרים.

מהחברה נמסר כי "המימון מחדש מהווה הצלחה עסקית לקבוצת נכסים ובניין והבעת אמון של גורם בינלאומי מוביל בחברה ובעבודה שנעשתה בנכס". עוה"ד שטיפלו בקבלת המימון הינם עו"ד הארי סילברה ממשרד פריד פרנק בניו-יורק ועו"ד דובי זולטק ממשרד גולדפרב זליגמן.

רפי ביסקר, יו"ר דירקטוריון נכסים ובניין, אמר היום: "קבלת מימון בהיקף של 400 מיליון דולר נעשית כשנתיים לאחר שהמגדל נרכש במחיר כולל של כ-350 מיליון דולר והיא מבטאת את מערכת הקשרים הטובה של קבוצת IDB עם המערכת הפיננסית הבינלאומית".

סגי איתן, מנכ"ל קבוצת נכסים ובניין מסרה: "הפעילות המקצועית שבוצעה על-ידי צוות נכסים ובניין הביאה להשבחתו הניכרת ולמיצובו של מגדל HSBC כאחד מבניני המשרדים המובילים והבולטים במנהטן".