השיחה: צופים ביחד בגמר יורו 2012

מי הגיעו להקרנה של חברת יורוקום-פנסוניק? ■ מי ויתרו על גמר היורו לטובת ההילולה אצל הרנטגן? ■ וגם: את מי הרגיז רופרט מרדוק?

מוטי אלמליח, מנכ"ל חברת יורוקום-פנסוניק ואוהד מושבע של נבחרת ספרד, אירח אמש (א') ערב צפייה בגמר היורו במתחם שלוותה בנמל תל-אביב. אלמליח דאג לאבזר את המתחם ב-8 מסכי ענק של החברה, לרבות שני מסכי 103 אינץ', ולחברם למערכת סאונד מתקדמת. בנוסף, הובאה למקום ספה סלונית מיוחדת שיצרה התעניינות רבה מצד הנוכחים משכן היא כללה מערכת רמקולים אינטגרלית בתוך הכריות.

מוטי אלמליח אורנה אלוביץ' / צילום: יוסי כהן
 מוטי אלמליח אורנה אלוביץ' / צילום: יוסי כהן

מוטי אלמליח ואורנה אלוביץ'

המוזמנים נהנו מבר מזון ומשקאות שכלל מספר סוגי סלטים, קציצות בשר ותוספות כולל עמדת אדממה שהחליפה בהצלחה יתרה את עמדת הפיצוחים המסורתית. בין הצופים ניתן היה לראות את: אבי גבאי מנכ"ל בזק, אברשה בורשטיין מנכ"ל מירס לשעבר, אורנה אלוביץ', עודד צוקר מנהל הבנקאות הפרטית בבנק רוטשילד, עופר איתני מנכ"ל ומבעלי ביתילי, אריה מליניאק, דוד הוכנר מנכ"ל סאטלינק, רועי שלזינגר ולקוחות החברה. באותה שעה ממש, בסינמה סיטי בראשון לציון, ארחו רונן אשכנזי מנכ"ל גזית גלוב ישראל, ירון אשל המשנה למנכ"ל וגלית סגל מנכ"לית קניוני ג'י ראשון לציון, צפייה מרוכזת משלהם במשחק הגמר המסקרן. הגיעו: הראל ויפתח ויזל בעלי FOX, לאון אדרי, יובל סלע, יהודה בן-חמו ראש עיריית כפר סבא ועוד.

הילולת VIP אצל הרנטגן

שרים, רבנים, חברי כנסת ואנשי עסקים הגיעו אמש לקחת חלק בסעודה שקיים הרב יעקב ישראל איפרגן, המכונה "הרנטגן". הרנטגן עומד בראש המוסדות "ברית שלום וחסד" ו"יד יהודית" שמאגדים בתוכם מוסדות תורניים, גני ילדים ומפעלי צדקה המסייעים למשפחות נזקקות ברחבי הארץ. הסעודה, למוזמנים בלבד, התקיימה במתחם הקבר בנתיבות במסגרת ההילולה השנתית לזכרו של הרב שלום איפרגן ז"ל. לפי הגמרא, ביום פטירתו של אדם גדול נקבע לכבודו יום הילולה, וכך נמחלים עוונות ופוחתות הצרות.


הרב יעקב ישראל איפרגן ונוחי דנקנר

לאחר שבשבוע שעבר, במסגרת אירועי ההילולה, רבבות ישראלים הגיעו אל מתחם הקבר והשתתפו בתיקון הגדול לזכרו של הרב במלאות 18 שנים לפטירתו, האירוע אמש היה אקסקלוסיבי ומצומצם יותר ונכחו בו כ-1,300 איש "בלבד". מי שהתייצב, כבכל שנה, הוא איש העסקים נוחי דנקנר שהגיע עם יד ימינו חיים גבריאלי. עוד היו: מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו, המפכ"ל לשעבר משה קראדי, רוני מילוא, אלי אלאלוף, יצחק אוחיון ראש עיריית פתח-תקווה, איליק רוז'נסקי, אשר גרינבאום, שוש ארד, עו"ד ציון אמיר, מפקד משטרת מחוז תל-אביב אהרון אקסול, חיים סלוצקי, חברות הכנסת רונית תירוש ורחל אדטו, יפית גרינברג, אבי בניהו ורבים נוספים.

נפרדים מאלעד, מקבלים את חזקיהו

כ-100 מבכירי קבוצת הבינלאומי התכנסו אמש לאירוע פרידה מז'אק אלעד שפרש מהבנק לאחר שש שנות כהונה כיו"ר. באירוע, שנערך במוזיאון אילנה גור ביפו, אמרה מנכ"לית הבינלאומי סמדר ברבר-צדיק: "אלעד היה כעמוד איתן שניצב ותמך וביחד הובלנו את הבנק בתקופה רבת אתגרים, תקופה שבה הבנק שינה את פניו והפך לקבוצה בנקאית מגוונת ואיתנה".

 

סמדר ברבר-צדיק ז'אק אלעד רוני חזקיהו / צילום: תמר מצפי
 סמדר ברבר-צדיק ז'אק אלעד רוני חזקיהו / צילום: תמר מצפי

סמדר ברבר-צדיק, ז'אק אלעד ורוני חזקיהו

רוני חזקיהו, היו"ר הנכנס, בירך גם הוא את היו"ר היוצא ואמר כי עם כניסתו לתפקיד הוא מצא בנק שמרן המאופיין בחשיבה אסטרטגית לטווח ארוך בו מתקבלות החלטות אמיצות. הנוכחים הרימו כוסית ואיחלו הצלחה ליו"ר היוצא ולזה הנכנס.

יעקב יסקי רכש דירה בפרויקט LAGOON

האדריכל והשותף במשרד יסקי מור סיוון, יעקב (קובי) יסקי, רכש דירה בפרויקט LAGOON שמקימה חברת דיזנגוף סחר במערב נתניה. מדובר בדירת 5 חדרים בקומה ה-19 של הבניין, שנרכשה תמורת כ-2.5 מיליון שקל. משרדו של יסקי אמון על תכנון הפרויקט יחד עם משרד סטיו אדריכלים והאדריכל גבי טטרו.

 


הדמיית הפרויקט

ל"גלובס" נודע כי דיזנגוף סחר, בבעלותם של אהרון שעשוע ומנשה זליכה, מכרה עד כה, במסגרת המכירה המוקדמת בפרויקט כ-60 דירות וזאת ללא פרסום מקדים. הבניין שבו רכש יסקי את הדירה עתיד לכלול סך הכול 153 דירות ובנייתו צפויה להסתיים תוך שנתיים וחצי. הפרויקט כולו יכלול שני מגדלי מגורים בני 34 קומות ו-320 דירות.

אורי חודי

מרדוק מרגיז את הסיינטולוגים

מאז שפתח חשבון טוויטר משלו, מקפיד המיליארדר האוסטרלי רופרט מרדוק, מנכ"ל ניוז קורפ, להשמיע את דעותיו בנושאים שונים. אתמול (א') הצליח מרדוק להרגיז רבים כשהתייחס לגירושיהם של טום קרוז וקייטי הולמס. "אני עוקב אחר הסיפור של קייטי הולמס והסיינטולוגיה. יש משהו מפחיד, אפילו מרושע באנשים האלו", כתב מרדוק על המחזיקים באמונה הסיינטולוגית, שקרוז הוא אחד מהמפורסמים בהם. בציוץ שפרסם מעט מאוחר יותר עדכן מרדוק ש"אני נתון תחת מאות התקפות מאז הציוץ על הסיינטולוגיה. אני עדיין עומד מאחורי דבריי", הוא כתב. אחד העוקבים אחר מרדוק בטוויטר שאל על יחסו למורמונים, ובתגובה כתב המיליארדר ש"הדת המורמונית היא תעלומה בעיני, אבל המורמונים הם בהחלט לא מרושעים".

רן אברמסון

וייס בלשכה

בצעד בוטח ובלי להתבלבל בקומה ובדלת, נכנס אתמול (א') יוסי וייס ללשכתו החדשה שממנה ינהל את התעשייה האווירית שהיו"ר שלה הוא דב בהרב. וייס, מוותיקי החברה, נבחר לתפקיד מנכ"ל החברה בידי ועדה פנימית שחיפשה מחליף ליצחק ניסן, שכיהן בתפקיד במשך 6 שנים ויפרוש בסוף השנה לגמלאות.

 


יוסי וייס ודב בהרב (צילום ארכיון)

בתעשייה האווירית, כמו בתעשייה האווירית, כבר דואגים שלמנכ"ל לשעבר ניסן לא יהיה משעמם מדי, ואולי גם לא יברח למתחרים: עורכי דינו של המנכ"ל לשעבר כבר מתאמים במרץ עם באי כוחה של החברה הביטחונית כיצד הוא ימשיך ויפעל בשורות החברה על תקן של יועץ מיוחד. ההמשך, כמובן עוד יבוא.

יובל אזולאי