הראל פיננסים: קנו מלאנוקס, צפויה צמיחה מהירה יותר

רמי רוזן, מנהל מחלקת מחקר SELL SIDE ואנליסט טכנולוגיה וטלקום בהראל פיננסים: העליונות הטכנולוגית יוצרת הזדמנויות עסקיות רבות ומשפרת את הסיכוי של מלאנוקס להמשיך ולהפתיע את המשקיעים גם ברבעונים הקרובים

רמי רוזן, מנהל מחלקת מחקר SELL SIDE ואנליסט טכנולוגיה וטלקום בהראל פיננסים, פרסם היום עדכון לסקירתו על מניית מלאנוקס , לקראת לתוצאות רבעון שני 2012 של חברת ההיי-טק.

מלאנוקס צפויה לפרסם את תוצאותיה ב-18 ביולי, לאחר סיום המסחר בוול סטריט. המניה זינקה ב-141% בשנה האחרונה לשווי שוק של כ-3 מיליארד דולר. מתחילת 2012 זינקה מלאנוקס ב-122% ומחיר המניה עומד על 72.32 דולר.

"אנחנו חוזרים על המלצת תשואת יתר למניית מלאנוקס ומעלים את מחיר היעד ל-80 דולר למניה (58 דולר בעדכון הקודם). בעקבות גל שיתופי הפעולה והעסקאות החדשות אנחנו מעלים את תחזית ההכנסות והרווח לשנת 2013 להכנסות של 512 מיליון דולר ורווח של 2.82 דולר למניה. אנחנו מאמינים שבשנה זו שיתופי הפעולה המדווחים יתרמו לצמיחה מהירה יותר הן בהכנסות והן בשורת הרווח, לעומת התחזית שלנו מן העדכון הקודם", כותב רוזן.

שפע ההודעות שהחברה פרסמה במהלך הרבעון השני מעידים על כך שמלאנוקס ניצבת בפני הזדמנויות עסקיות רבות וכי העליונות הטכנולוגית שלה בתחום האינפיניבנד נשמרת ובחלק מהמקרים ממונפת גם לכיוון האית'רנט, כותב רוזן.

"עליונות טכנולוגית זאת יוצרת הזדמנויות עסקיות רבות ומשפרת את הסיכוי של מלאנוקס להמשיך ולהפתיע את המשקיעים גם ברבעונים הקרובים. השקעה במניית מלאנוקס מייצרת חשיפה לחברה מובילה בעולם ה-Big Data וה-Data Centers וברמת מכפילים סבירה. מחיר יעד של 80 דולר משקף מכפיל רווח נקי של 28 על בסיס הרווח הצפוי ל-2013".