עוד תקלה: טיסה מטורונטו לתל אביב התעכבה ב-7 שעות

טיסה מספר 84 שהייתה אמורה לצאת מטורנטו בשעה 17:45 שעון מקומי המריאה בשעה 1 לפנות בוקר ■ המטוס ינחת הערב בנתב"ג בשעה 19:45

עוד תקלה: לאחר שמטוס אל-על שהיה בדרכו לישראל מלונדון חזר על עקבותיו בעקבות תקלה במנוע, טיסה 84 של חברת התעופה "אייר קנדה" מטורנטו לנתב"ג התעכבה 7 שעות בגלל תקלה טכנית שהתגלתה. מנהלת "אייר קנדה" בישראל, רות בן צור: "תקלות טכניות יש כל הזמן. לא מדובר בתקלה חריגה".

המטוס, שעל סיפונו היו 200 נוסעים, היה אמור להמריא מטורנטו לארץ אתמול בשעה 17:47 אך בשל התקלה הטכנית המריא כאמור באיחור של 7 שעות. בן צור אמרה ל"גלובס" כי "אנחנו באייר קנדה מתייחסים לכל תקלה טכנית - פשוטה ומורכבת - בכובד ראש. משתוקנה התקלה, המטוס יצא לדרכו בשעה אחת לפנות בוקר וצפוי לנחות הערב בארץ בשעה 19:45". עוד לדבריה, כל הנוסעים קיבלו מכתב התנצלות המסביר את סיבת האיחור וכן הנחה של 20% על רכישת כרטיס טיסה בטיסות הבאות לכל היעדים אליהם טסה אייר קנדה.

עוד אמרה כי במקביל אותרו מרבית הנוסעים שהיו אמורים לטוס בטיסה ההפוכה, 85, מנתבג לטורנטו, ועודכנו בעיכוב הצפוי. "מבין כל הנוסעים לא הצלחנו לאתר רק כ-70. ה-70 שהגיעו לנתבג דאגנו להגיש להם ארוחת צהריים וארוחות קלות בשדה וגם הם קיבלו מכתב התנצלות ו-15% הנחה בטיסה הבאה שלהם".

"אייר קנדה" מפעילה מהארץ טיסה יומית בכל ימות השבוע.