רו"ח הורוביץ: "חוק התספורות חשוב מאין כמוהו"

רו"ח איל הורוביץ, יו" פירמת בייקר טילי ישראל: "מתווה חוק התספורות שאמור להיות מוכרע בימים הקרובים הינו בעל השלכות כלכליות עצומות על משקיעים רבים והציבור הישראלי כולו"

"מדובר בהחלטה חשובה מאין כמוה. מתווה חוק התספורות שאמור להיות מוכרע בימים הקרובים הינו בעל השלכות כלכליות עצומות על משקיעים רבים והציבור הישראלי כולו", כך מעריך היום (א') רו"ח איל הורוביץ - יו"ר בייקר טילי ישראל וכן יו"ר אזור אירופה, אפריקה והמזה"ת של הפירמה.

"כל נושא התספורות הינו נושא בתולי, אולם בעל השפעות קריטיות לציבור המשקיעים ולכלכלה כולה - על כן חשוב כי החקיקה החדשה תהיה בעלת יסודות טובים ויציבים, אשר יחזיקו לאורך טווח", מסביר הורוביץ.

לטענת הורוביץ, החלטה בה יוכרע כי רק עו"ד או רק רו"ח יטפל בנושא הינה בעייתית - "וייתכן מאוד כי תעמיד אותנו בעוד מספר שנים במצב בו החלטה זו תיצור פרקטיקה לא מספיק מקצועית - לנושא חשוב ביותר", הוא טוען.

"החלטה שתכריע כי רק אחד משני בעלי המקצוע עו"ד או רו"ח יטפל בנושא התספורת היא שגוייה ותגרום בעתיד לבעיות קשות. חברי הכנסת חייבים להחליט כי הטיפול בכל הנושא יתבצע על ידי שני בעלי המקצוע - גם עו"ד וגם רו"ח", הוא מסביר.

"הנושאים הרבים שמשלב בתוכם הליך התספורת כגון - דיני פירוק, דיני קדימה, בדיקת מאזנים, נזילות חברה ועוד, יוצרים מצב בו האדם אשר יכול לטפל בתספורת חייב להבין בצורה אבסולוטית הן בתחום המשפטי והן בתחום החשבונאי", סיכם.