ביו ויו וחברת ScreenCell הצרפתית הכריזו על שת"פ

ד"'ר אלן שוויבל, נשיא ומנכ"ל ביו-ויו , רואה בהסכם זה שילוב ייחודי של שתי טכנולוגיות חדשניות

חברת ScreenCell הצרפתית וחברת ביו ויו , הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, הודיעו היום על חתימת הסכם שיתוף פעולה מסחרי המשלב בין מערכות הסריקה של ביו-ויו והטכנולוגיה של ScreenCell לבידוד תאים סרטניים נדירים.

השילוב עם הפתרון שמציעה חברת ScreenCell המאפשר בידוד וסיווג מגוון תאים סרטניים, אשר לא ניתנים לזהות בצורה רגישה מספיק באמצעות טכנולוגיה קיימת, מאפשר מתן אבחון וקבלת החלטות רפואיות מותאמות אישית במטרה להעניק את הטיפול המיטבי לחולים.

ד"'ר אלן שוויבל, נשיא ומנכ"ל ביו-ויו , רואה בהסכם זה שילוב ייחודי של שתי טכנולוגיות חדשניות, האחת של חברת ScreenCell, אשר פותחה לשם בידוד תאים נדירים בעלי ערך פוטנציאלי בתחום אבחון הסרטן, והאחרת, מערכות הסריקה של ביו-ויו, אשר מספקות פתרונות הדמייה מתקדמים לזיהוי תאים נדירים בתחום ה-CTC.

"הפתרונות הייחודיים של ביו-ויו בתחום מערכות ההדמיה ל-CTC מגבירים את היכולת המחקרית וקלינית של מעבדות. אנו גאים להיות השותפים הבינלאומיים של ScreenCell ומצפים להעמקת הקשר בין החברות."

שוויבל הוסיף ואמר כי "אנו רואים סינרגיה גדולה בשיתוף הפעולה בין שתי החברות במתן פתרון כולל למגוון צרכי המעבדות הקליניות והמחקר בתחום ה-CTC . באמצעות מערכת הסריקה של ביו-ויו ניתן לזהות את התאים ולהפריד בין תאים סרטניים אמיתיים ובין תאים אחרים בצורה אוטומטית. כאשר מדובר בכמות של מיליארדי תאי דם (כמות תאי הדם הנלקחת בדגימת דם), הצורך בסריקה וזיהוי אוטומטיים הכרחי".

חשוב לציין כי השימוש בטכנולוגית ה-CTC צובר תאוצה בשנים האחרונות ובכנס ה- Molecular Med Tri-Con השנתי ה-19 בארה"ב. דנו בצורך בהרחבת השימוש הקליני בטכנולוגית ה-CTC. הדוברים בכנס תיארו את הגידול המהיר בשימוש ב-CTC על מנת לספק אמצעים לא פולשניים לאבחון מוקדם של גידולים וגרורות סרטניים, ובכך כי טכנולוגית ה-CTC הפכה לכלי הכרחי לטיפול בחולים ופיתוח תרופות אונקולוגיות.