השיחה: השר משה כחלון מבקר בטייבה

מיהו השכן החדש של יוסי בניון? ■ מהי פליטת-הפה החדשה של מיט רומני? ■ וגם: הצצה לאלבון האינסטגרם של מיכל נגרין

שר התקשורת משה כחלון ביקר לאחרונה בבניין המערכת של קבוצת התקשורת פנורמה בטייבה. הקבוצה כוללת את השבועון פנורמה, אתר panet ופורטל ניסוואן. במהלך הביקור פנה בסאם ג'אבר, מייסד הקבוצה, לשר התקשורת בבקשה לפרסום מכרז לתדרי רדיו נוספים המיועדים למגזר הערבי. המארח הדגיש בפני השר כי יש דרישה אדירה לתדר אחד נוסף לפחות למגזר, כדי ליצור גיוון בתכנים ולענות על הצורך הגדול בקרב אוכלוסייה זו. ג'אבר ציין כי המצב הנוכחי בו פועלות בישראל 16 תחנות רדיו אזוריות, שרק אחת מהן פונה למגזר הערבי, הוא לא הגיוני. השר הבטיח להעביר את הבקשה לבחינת הגופים הרלוונטים במשרד התקשורת.

בניין הכדורגלנים

הכדורגלן גילי ורמוט רכש דירה בת 4 חדרים בפרויקט W PRIME בפארק צמרת בתל-אביב של קבוצת קנדה ישראל במחיר של 2.7 מיליון שקל. הדירה ממוקמת בקומה החמישית בפרויקט ושטחה 130 מ"ר ברוטו, 100 מ"ר נטו, והיא כוללת מרפסת, חניות ומחסן.

גיל ורמוט, דירה בפארק צמרת / צילום: יוסי כהן
 גיל ורמוט, דירה בפארק צמרת / צילום: יוסי כהן

גיל ורמוט


ורמוט יוכל לפגוש במעליות הבניין את חבריו יוסי ומירית בניון ובן שהר, שכבר הספיקו לרכוש דירות בפרויקט. גם שחקן הכדורסל ליאור אליהו, הזמר קובי אפללו והזמרת קטלין רייטר זוכת The Voice רכשו דירות בפרויקט. הרוכשים יוכלו ליהנות בנוסף לקורת-גג יוקרתית לראשם, גם מבריכה, חדר כושר, שירותי קונסיירז' ומלובי שעוצב על-ידי האמן ג'וניו קפליני. בבניין W TOWER התאום, שכבר מאוכלס, מתגוררים מאיר דגן, משה פטרבורג, משה קפלינסקי, הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי, אלישע ינאי, רפי פרבר ועוד.

משיקים דיאטה על הירקון

גיא מלמד, מנכ"ל חברת דיפריס, ודני לוזון, סמנכ"ל סחר בסופר-פארם, אירחו אמש (ב') ב"ריברסייד" על גדות נהר הירקון בתל-אביב מוזמני V.I.P ואנשי עסקים רבים - חלקם חטובים וחלקם רוצים להיות - באירוע השקה לשיטת תזונה חדשה, "הזון", לאורח חיים בריא. השיטה פותחה ע"י ד"ר בארי סירס, ד"ר לביוכימיה, ומומחה עולמי בחקר השומנים שכתב 12 ספרים בנושא אשר נמכרו ביותר מ-10 מיליון עותקים. בין הסלבריטאים בעולם שאימצו את השיטה ניתן למצוא את: ג'ניפר אניסטון, בראד פיט, מדונה, דמי מור, שרה ג'סיקה-פרקר, סנדרה בולוק, רנה זלווגר, צ'ארלי שין, בן סטילר, סינדי קרופורד ועוד.

דני לוזון, גבריאלה קופלר, השקת דיאטה
 דני לוזון, גבריאלה קופלר, השקת דיאטה

דני לוזון גבריאלה קופלר


המוזמנים הרבים נהנו מבר אלכוהול משובח וכיבוד עשיר וקיבלו הביתה חומר קריאה - הספר החדש "רזה לנצח" עם דיאטת "הזון". בין המגיעים: גבריאלה קופלר בתם של ליאון קופלר ועירית שטראוס, עפרה שמלצר וישראל רייף, אריק הניג, האדריכל אילן פיבקו, נופר ושני ממרוד בנותיהן של משה ודליה ממרוד, רומי פרנקל בתו של שמואל פרנקל, גיל וזיו ביילין, דן נפתלי ועוד.

פליטת-פה נוספת של רומני

מיט רומני, מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב, אמר אתמול כי מפלגתו איננה "המפלגה של האנשים העשירים", כפי שטוענים מבקריה, אלא "המפלגה של האנשים שרוצים להיות עשירים". רומני אמר את הדברים באירוע גיוס תרומות לקמפיין שלו. המועמד הוסיף כי המפלגה הרפובליקנית היא "מפלגה שרוצה לעזור לאנשים להימנע מנפילה לעוני". זו אינה הפעם הראשונה שבה נתפס רומני בהתבטאויות בעייתיות בנוגע להבדלי המעמדות הכלכליים-חברתיים בארה"ב.

מיט רומני, מועמד דמוקרטי / צילום: רויטרס
 מיט רומני, מועמד דמוקרטי / צילום: רויטרס

מיט רומני

בפברואר אמר רומני בראיון לרשת הטלוויזיה CNN כי הוא "לא דואג לעניים, מפני שלהם יש רשת ביטחון". מאוחר יותר ניסה רומני להסביר את דבריו ואמר כי "הבהרתי במהלך הקמפיין שאני ממוקד בסיוע למעמד הביניים, אך גם אמרתי שיש לעניים רשת ביטחון ואם יש בה חורים אנחנו נדאג לתקנם".

רן אברמסון

זזים

פרופ' עמרי רנד מונה למנכ"ל מוסד שמואל נאמן בטכניון ■ מיקי שניידר מונה למנכ"ל מלון רויאל ביץ' תל-אביב, שצפוי להיפתח בראשית 2013 ■ פרופ' אשר כהן מונה לרקטור החדש של האוניברסיטה העברית ■ גידי סלע מונה לסמנכ"ל מכירות בחברת נירלט ■ אלכס בלום-סרטורי מונה למנהל פיתוח עיסקי בפרנקל-כד מקבוצת נייר חדרה ■ חוני נתן מונה למנכ"ל חברת הניו-מדיה Like2 ■ ענת שיר מונתה לסמנכ"לית השיווק של D&B ישראל ■ צחי קורן מונה למנכ"ל אקסלנס קרנות נאמנות ■ נמרוד אלטמן מונה למנכ"ל נטלי ■ האדריכל גיל שנהב נבחר ליו"ר הפורום הישראלי לגורדי שחקים ולנציג העיר תל-אביב בארגון CTBUH העולמי.

נכנסים לאלבום של מיכל נגרין, מעצבת והבעלים מיכל נגרין עיצובים

"התחברתי לאינסטגרם לאחרונה, בזכות שימי, חברי הטוב. כחובבת צילום, שמסתובבת כל הזמן בתיק עם מצלמה, התחברתי מיד לעולם הזה. עבורי זו עוד דרך להעביר את העולם שלי ולשתף בחוויות".

מתוך אלבום האינסטגרם של מיכל נגרין
 מתוך אלבום האינסטגרם של מיכל נגרין

1. חיפושית משה רבנו. אני אוהבת במיוחד חיפושיות משה רבנו, ויסמין בתי שמכירה את החולשה שיש לי אליהן, תפסה את הרגע בו אחת מהן נחתה על כף-ידי".

מתוך אלבום האינסטגרם של מיכל נגרין
 מתוך אלבום האינסטגרם של מיכל נגרין

2. ביקור העיתונאים הסינים. "לאחרונה ביקרה אצלנו במרכז המבקרים בבת ים קבוצת עיתונאים מסין. שניים מהם יצאו לעשן סיגריה בחוץ והפתיעו אותי עם קופסאות 'נובלס' שהוציאו מהכיס".

מתוך אלבום האינסטגרם של מיכל נגרין
 מתוך אלבום האינסטגרם של מיכל נגרין

3. לנה בעבודה. "השמלה בתמונה שעליה עובדת במרץ לנה שלנו ממחלקת ייצור האופנה, היא אחת מהבסט סלר. לנה משבצת אותה בקריסטלים ובנצנצים כדי שתהיה יפה וזוהרת. בסלנג של המפעל אנחנו קוראים לפעולה הזו "לקרסטל ולנצנץ". לא יודעת למה דווקא השמלה הזו היא בין המצליחות. אולי משום שלנה עובדת עליה כל כך קשה".

מתוך אלבום האינסטגרם של מיכל נגרין
 מתוך אלבום האינסטגרם של מיכל נגרין

4. החנות בויקטוריה, קנדה. "לפני כשחודש נסעתי לוויקטוריה שבקנדה לפתוח את החנות ה-37 שלנו בחו"ל. בכל פתיחה אני גאה ומתרגשת".