אפריקה מגורים רשמה רווח של 14 מיליון שקל ברבעון השני

מדובר על אותו רווח שרשמה החברה ברבעון המקביל אשתקד ■ לעומת זאת, חברת הבת של דניה סיבוס רשמה ירידה ברווח בחצי הראשון של השנה לעומת הרווח בתקופה המקבילה ב-2011

חברת אפריקה ישראל מגורים פרסמה היום את דוחותיה לרבעון השני של השנה וסיכום לחצי השנה הראשון. מהדוחות עולים שהחברה רשמה רווח נקי של 14 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2012 בדומה לרווח שנרשם בתקופה המקבילה אשתקד. בחצי הראשון של השנה רשמה החברה רווח נקי של 23.4 מיליון שקל לעומת רווח של 27.5 מיליון שקל בחצי הראשון של 2011.

ההכנסות ברבעון השני של 2012 עמדו על 225.9 מיליון שקל לעומת 157.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - עלייה של כ-44%. העלייה בהכנסות ברבעון השני נובעת בין היתר ממכירת מקרקעין שהניבה רווח גולמי גבוה ועלייה קלה בהכנסות ממכירת דירות . ההכנסות במחצית הראשונה של השנה עמדו על 320.3 מיליון שקל לעומת 340 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ההכנסות ממכירת דירות ברבעון השני של 2012 הסתכמו בכ-159.2 מיליון שקל לעומת כ- 154.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ממכירת דירות במחצית הראשונה של השנה עלו בכ-9% והסתכמו ב-242.7 מיליון שקל לעומת 222.4 מיליון שקל.

"החברה ממשיכה לשמור על קצב מכירות משביע רצון אשר הלך והתחזק במהלך הרבעון השני של השנה. היכולת להמשיך ולשמר קצב מכירות מעידה על האמון הרב של ציבור הרוכשים ביכולות הביצוע והאיתנות הפיננסית בחברת אפריקה ישראל מגורים", אמר אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים.

"יתרות הנזילות של החברה חצו הרבעון את רף חצי מיליארד השקלים. יתרות אלה מהוות בסיס ליכולת החברה לפתח פרויקטים חדשים בהתאם לתכנית האסטרטגית של החברה וכן לאיתור וניצול הזדמנויות עסקיות חדשות שהשוק טומן בחובו, כל זאת תוך שמירה על מאזן חזק, איתן ויוצא דופן בענף הנדל"ן", המשיך הוד. "לאור יכולותיה הפיננסיות של החברה אנו מקבלים הצעות מגופים שונים בענף למיזמים ועסקאות מגוונות ואנו בוחנים כל העת הזדמנויות אלה".