מניית היום: מזנקת 5% לקראת רישום למסחר של חברה-בת

סייקליין, החברה-הבת של מישורים, גייסה כ–16 מיליון שקל לפי שווי של כ-900 מיליון שקל - צעד נוסף לקראת רישום סקייליין למסחר בקנדה או בארה"ב

מישורים מזנקת היום (א') 5% בבורסה בת"א, כאשר החברה הבת מתקדמת לקראת רישום למסחר בבורסה. סייקליין, החברה הבת, גייסה כ-16 מיליון שקל לפי שווי של כ-900 מיליון שקל - צעד נוסף לקראת רישום סקייליין למסחר בקנדה או בארה"ב.

סקייליין, מחברות הנדל"ן המובילות בחבל אונטריו שבקנדה בפיתוח נדל"ני למגורים משולב באתרי מלונאות ונופש, גייסה ב-10 החודשים האחרונים כ-124 מיליון שקל. הגיוס האחרון מהווה עלייה של 23% בשווי החברה בתוך 10 חודשים, ומבוצע לפי שווי של 220 מיליון דולר לסקייליין לפני הכסף.

מישורים נסחרת לפי שווי של 192 מיליון שקל ושווי ההחזקה שלה בסקייליין (59%) הוא כ-530 מיליון שקל. הכשרת היישוב מחזיקה בסקייליין כ-25% עם שווי החזקה של כ-225 מיליון שקל.

תמורת הגיוס מיועדת להמשך התרחבות החברה ובין השאר לרכישה של 32 מגרשים מפותחים לבניה בגודל ממוצע של 6 דונם כל אחד. מתחם זה ממוקם בסמיכות לאתר הנופש והמגורים דירהרסט אשר בעלות סקילייין. בשנה החולפת מכרה סקילייין בדירהרסט למעלה מ - 140 דירות מגרשים ובתים.

גיל בלוטרייך, נשיא מישורים, אמר בהמשך כי "אני שמח שמשקיעים קנדים גדולים נוספים מצטרפים ומאמינים בחזון של סקייליין להפוך לאחת מהחברות המובילות בתחומה בקנדה. סקייליין הוכיחה בשנים האחרונות את יכולות הניהול וההשקעה שלה בפרויקטים ובנכסים טובים אשר הציפו ערך לבעלי המניות שלה. הצלחה זו ביחד עם החזון והמוניטין שלנו מעורר עניין בקרב משקיעים מקומיים, המכירים היטב את נכסי החברה ומציעים להצטרף אלינו".