לאחר מצוד: שושן ברבי, החשוד בדריסת 3 נשים, נלכד ע"י המשטרה

(עדכון) - ברבי נתפס כשהוא מסתתר במחסן באזור התעשייה בנתניה ■ כשהרגיש שהבלשים סוגרים עליו, קפץ מהקומה השלישית ■ מוקדם יותר היום הגיעה אשתו של ברבי, ניצה, עם צירי לידה לבית-החולים לניאדו ואושפזה במחלקת היולדות

3 ימים לאחר שדרס על-פי החשד 3 נשים בתאונת "פגע וברח" בנתניה, ולאחר מצוד משטרתי ממושך, נעצר שושן ברבי במחסן באזור התעשייה בצפון העיר על-ידי בלשי מרחב השרון.

הערב (ב') התהדקה הטבעת סביב ברבי, כאשר בן דודו, שנעצר מוקדם יותר היום, ומידע מודיעיני שהגיע לשוטרי מחוז המרכז, הביאו ללכידתו. בשעה זו הוא נחקר בתחנת המשטרה בנתניה.

מפרטים ראשונים עולה כי ברבי הגיע למחסן באזור התעשייה בנתניה לפני מספר שעות, וכאשר הרגיש שהבלשים סוגרים עליו, הוא קפץ מהקומה השלישית של הבניין בו הסתתר. ברבי נפגע בידו בעת שניסה להימלט מהשוטרים.

אשתו של ברבי - בחדר יולדות

מוקדם יותר הערב הגיעה אשתו של ברבי, ניצה, עם צירי לידה לבית-החולים לניאדו בנתניה ואושפזה במחלקת היולדות. סמוך לחצות היא ברחה מבית החולים, למרות שהיו לה צירים - וזאת, לאחר ששמעה שבעלה נתפס, והייתה נסערת.

מוקדם יותר היום הוציאה המשטרה צו מעצר כנגד ניצה ברבי, כאשר על-פי ההערכות שוטרים צפויים ללוות ולאבטח אותה במהלך אשפוזה בבית-החולים.

גורם בכיר במשטרה סיפר כי מצבה המשפטי של ברבי קשה מאוד, משום שהיא מוגדרת כ"מוח" מאחורי בריחתו של בעלה שושן. "אחרי התאונה הוא הגיע אליה, והם תיאמו גרסאות", אמר הקצין הבכיר, שהוסיף כי ברבי הייתה זו שהפעילה לחץ על יוחאי גליקסמן להגיע לתחנת המשטרה ולהסגיר את עצמו. ברבי, מצידה, מכחישה כי הייתה מעורבת בהימלטות בעלה.

כעת חשודה ברבי בשיבוש הליכי משפט וסיוע להימלטות. בתגובה לחשדות אמר עורך דינה, דוד יפתח: "אין לה שום קשר עם ברבי, והיא קוראת לבעלה להסגיר את עצמו".