אדרעי שכרה חוקרים פרטיים ושילמה קנסות מכספי הוועד

כך נחשף ב"תוכנית חיסכון" בערוץ 2 ■ דוח הוצאות של ועד עובדי הרכבת המודח מעלה: אדרעי שילמה את הקנס על ביזיון בית המשפט שהוטל עליה, בסך 10,000 שקל, מכספי הוועד

דוח הוצאות של ועד עובדי הרכבת המודח, בהנהלת גילה אדרעי, שהופץ אמש (ג') לכלל עובדי הרכבת מגלה כי אדרעי שילמה את הקנס על ביזיון בית משפט שהוטל עליה, בגובה 10,000 שקל, מכספי הוועד.

עוד מגלה הדוח שאדרעי שכרה מטעם הוועד שתי חברות לחקירות פרטיות בעלות של יותר מ-60,000 שקלים בכדי שיבחנו התנהלות של שני עובדים ברכבת עצמה. מבדיקת של משרד רואי חשבון חיצוני עולה שהוצאת הוועד על יועצי תקשורת, שכר ולוביסטים הגיעו בשנים 2011-2012 ל-853,000 שקלים.

על המכתב שהוצא לעובדים ובו מפורטות ההוצאות חתום האחראי על עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי. לדברי אדרעי, אדרי ידע על כל פעולה שנעשה.

זאת ועוד, נטען על-ידי אנשי הוועד המודע כי בכדי לכסות את הקנס שהטיל בית המשפט על אדראי, אמר לה אבי אדרי לכתוב את ההוצאה על סעיפים אחרים דוגמת הוצאות משרדיות, רווחת העובדים וכדומה.

בעקבות החשיפה ב"תוכנית חיסכון" בערוץ 2 העבירו אנשי הוועד המודח מכתב חריף לאבי אדרי ובו נטען כי אם לא יחזור בו ויתנצל על הדברים שנכתבו בדוח תוגש נגדו תביעת דיבה אישית. אדרי מכחיש את ההאשמות.