בוקי נאה: חושש לחיי - מתמודדי "הישרדות" עלולים לפגוע בי

נאה, שייקח הערב חלק בגמר "הישרדות", דורש מההפקה להצמיד לו מאבטח צמוד - מחשש שאחד המתמודדים "יאבד עשתונות ויפגע בו ברגע של אימפולסיביות"

הערב (ד') תתקיים תוכנית הגמר של עונת "הישרדות VIP" בירושלים. שלישיית הגמר הם ענת הראל, איתי שגב ואנה ארונוב. בוקי נאה הודח מהתוכנית במועצת השבט האחרונה, ברגע האחרון לפני הגמר, ולאחר "בגידה" מאת חברו על האי, איתי שגב.

רגע לפני הדחתו, בוקי נאה עורר את זעמם של חבריו לאי שנותרו בתוכנית, לאחר ש"גנב" פסלון חסינות מהתיק של המתמודדת ענת הראל. נאה שלף את הפסלון במועצת השבט באותו יום שהוא נגנב, וכך ניצל מהדחה ברגע האחרון. מי שהודח במקום נאה באותה מועצת שבט הוא איתי תורג'מן, שרבים סימנו אותו כמועמד מוביל לגמר.

מן הסתם, לאחר המעשה תורג'מן הביע תרעומת רבה, צעק על נאה וגער בו. כך עשו גם שאר החברים לברית של תורג'מן - ארונוב והראל. בשידור בערוץ 10 ניתן היה לראות כי תורג'מן מתקרב לעבר נאה באופן מאיים, וההתרחשות לא נראתה רחוקה מאלימות אמיתית.

השתלשלות העניינים הבידורית שלעיל הכרחית לצורך ההקשר החדשותי: על רקע הדברים, נאה, שצפוי לקחת חלק באירוע הגמר היום, דורש מהפקת "הישרדות" להצמיד לו מאבטח אישי לכל אורך האירוע, לפני ואחריו. אם לא תוצמד לו אבטחה אישית - הוא לא יגיע לאירוע.

במכתב ששלח למפיקת "הישרדות", חברת אבוט-המאירי, וכן להנהלת ערוץ 10, באמצעות עורך-דינו פיני פישלר, ושהגיע לידי "גלובס", טוען נאה כי הוא חושש לחייו ומאמין כי אחד המתמודדים עלול פשוט לפגוע בו פיזית.

"בתוכנית 'הישרדות' נטלו חלק מספר דמויות שהוכיחו היעדר שליטה בסיטואציות שונות, העלולות חלילה לאבד עשתונות ושליטה ולפגוע ברגע אחד של אימפולסיביות ורתיחה, בין בכוח פיזי ובין במלל שעלול חלילה להוביל לאלימות פיזית - וזאת כדי 'לבוא עימו חשבון' בפרהסיה", לשון הפנייה של נאה.

יצוין כי נאה, כתב פלילי כבר שנים רבות, נתקל לא פעם באנשים טיפה יותר מאיימים מאנה ארונוב ומאיתי תורג'מן, אבל כמו שצוין במכתב מעורך דינו - הוא מעדיף "להקדים תרופה למכה".