את בהיריון? הנה הצעה לחוויה מפנקת במיוחד

"אמבריא" הוא מרכז לנשים בהיריון ולאחר לידה, שבו מתקיימים טיפולים - בריאותיים ופינוקיים (ספא, עיסויים), סדנאות והרצאות ■ אופציות למתנה שתשמח את האישה ההריונית

הניגוד בולט מיד. בחוץ - שדרות רוטשילד, עם התזזיתיות התל אביבית הלוהטת מאקשן ומזיכרונות הקיץ שעבר. בפנים - קריר ובעיקר רגוע. אלה הם הרגעים הדרמטיים היחידים הקשורים לאמבריא. כל השאר הוא הרמוניה של שלווה ושל נינוחות.

אמבריא (מלשון אמבריו - עובר בתחילת התהוותו, בריאה, ואם תרצו גם: אם בריאה) הוא מרכז לנשים בהיריון ולאחר לידה, שבו מתקיימים טיפולים - בריאותיים (רפואה משלימה, וגם פרוצדורות כמו היפוכי עובר וזירוזי לידה) ופינוקיים (ספא, עיסויים), סדנאות והרצאות. ויש גם חנות לבגדי היריון ולמוצרים כמו אביזרי הנקה, שמנים לעיסוי, ספרי הדרכה ועוד). כל העובדות במקום (דיאטניות קליניות, פיזיותרפיסטיות ועוד) מוסמכות ומתמחות בתחום ההיריון.

מצוידת בבטן של חודש שמיני, בסקרנות, אך גם באופי נוקשה שאינו ממהר להתמסר למגע אנושי זר - הופתעתי למצוא את עצמי נכנעת, כלומר משחררת ומרפה, על מיטת הטיפולים של נעמי, בחדר לבן צח עם נגיעות ירוקות. נעמי, בהתאם לשמה, נעימה ומשרה רוגע ומקצועיות. היא חייכנית ופטפטנית לפני הטיפול - אצלי זה היה עיסוי - אבל שתקנית ולא פולשנית במהלכו. כל מחסומי התנגדותי הובקעו עם המגע הרך, אך גם נמרץ, של ידיה המבורכות, המתודלקות בשמן שקדים. מה עוד צריכה אישה הרה מלבד פינוקים? אפשרות לקטר, כמובן. ומתברר שאמבריא מספקת לכך את הלגיטימציה ואת הפלטפורמה - סביבה נשית אמפתית ותומכת.

לבני זוג, לקרובים ולחברים שתוהים איך לפנק את יקירתם ההיריונית, במיוחד בימים יגעים - באמבריא בהחלט יש אופציות למתנה שתשמח אותה.

אמבריא, שדרות רוטשילד 49 תל אביב, טל' 03-5608050 * מחירים לדוגמה: עיסוי קלאסי להיריון 75/60/45 דקות - 350/300/270 שקלים; דיקור, שיאצו, רפלקסולוגיה - 250 שקלים (יש אפשרויות לכרטיסיות של כמה טיפולים); פיזיותרפיה לרצפת האגן - 300 שקלים; הרצאות מגוונות ללא תשלום מתקיימות מדי יום שישי.