מנכ"לית פוגל-אוגילבי, עדנה מאור, פורשת מתפקידה

הודיעה על רצונה לעזוב בסוף השנה, בתום קדנציה של 3 שנים במשרד הפרסום

עדנה מאור, מנכ"לית משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, פורשת מתפקידה - כך נודע ל"גלובס". יו"ר פוגל-אוגילבי, דוד פוגל, פנה הבוקר (ד') במייל ללקוחות המשרד, בו הוא מעדכן אותם על עזיבתה הצפויה של מאור.

"עדנה מאור, מנכ"לית המשרד, הודיעה לי שבסוף חודש דצמבר, עם סיום קדנציה של 3 שנות ניהול, יש ברצונה לפרוש ולצאת לדרך חדשה", כתב פוגל ללקוחותיו והוסיף: "בצער רב כיבדתי את רצונה, ולא נשאר לי אלא להודות לה על 3 שנים של מסירות טוטלית ולהט מעורר הערכה, אשר סחפו את כל עובדי המשרד ואף את משפחת פוגל.

"על רקע ענף קשה ושוחק עד אין קץ, עדנה יוצאת דופן באהבתה למקצוע. מובן מאליו שהמשרד יצא נשכר ואף שיפר את ביצועיו".

בהתייחס לעתיד כתב פוגל כי "ברור שעם בואו של המנכ"ל החדש במהלך חודש אוקטובר תתנהל חפיפה מסודרת, ועדנה תלווה אותו במידת הצורך עד סוף דצמבר".

מאור, מוותיקות ענף הפרסום, הצטרפה לפוגל-אוגילבי בתחילת 2010, כשהיא מביאה עימה ניסיון רב בתחומי הפרסום והמדיה. בעברה היא הייתה חלק מההנהלה הבכירה של משרד הפרסום אדלר-חומסקי ולקחה חלק בקמפיינים מסחריים והן בקמפיינים פוליטיים. בנוסף, מאור היתה מנהלת הקמפיין ונחשבה ליד-ימינו של ראובן אדלר במהלך בחירות 2005, בהן התמודדה לראשונה קדימה, בראשותו של אהוד אולמרט, על השלטון. בתפקידה הבא שימשה מאור בתפקיד סמנכ"לית שיווק ב"גלובס".

בתקופת כהונתה בפוגל-אוגילבי הובילה מאור הטמעת תהליכים מקצועיים של ניהול לקוח וחיזוק אחיזת המשרד בתחום הדיגיטל. ב-3 שנים אלה המשרד הפסיק לאבד לקוחות ואף
הצליח לגייס חדשים, כגון מחלבות שומרון, מכללת אפקה, ספורט ורטהיימר, פייזר, סודה סטרים ועוד.