ייצוגית נגד יוניליוור: משווקת מוצרים באריזות חצי ריקות

לטענת התובעים, יוניליוור מטעה את צרכניה ומשווקת מוצרים בתוך אריזות סגורות ואטומות, כאשר תוכנן ממלא לעיתים אף פחות ממחצית גודלן

בעוד חברת יוניליוור מצהירה על כוונה להעלות מחירים, היום (ה') הוגשה כנגדה בקשה לתביעה ייצוגית בגין הטעיית צרכנים רחבת-היקף.

בתביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין לימור בן-נון נחמני ואיתיאל גבעון ממשרד לימור בן-נון ושות', נטען כי יוניליוור מטעה את צרכניה, בין היתר בכך שהיא מייצרת ו/או משווקת מוצרים בתוך אריזות סגורות ואטומות, כאשר תוכנן ממלא לעיתים אף פחות ממחצית גודלן של האריזות.

עוד נטען כי החברה אף מפרה את הוראות הדין הקשורות בחובת גילוי וסימון מוצרים, ובייחוד בנסיבות העניין.

התובעים מעריכים את גובה התביעה הייצוגית בסך של 167,960,000 שקל, ומבקשים בין היתר לחייב את החברה להקטין את אריזות מוצריה, כך שאלה תשקפנה את תוכנן.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988