סיטי מעלה מחיר היעד לשותפויות לוויתן; צופה עדכונים השנה

מחיר היעד לאבנר עולה מ-3.07 שקלים ל-3.29 שקלים, דלק קידוחים מ-16.92 שקלים ל-18.15 שקלים, ורציו מקבלת מחיר יעד של 0.37 שקלים

כלכלני סיטיגרופ מעלים היום (ג') את מחיר היעד לשותפויות לוויתן, בעיקר כתוצאה מהורדת הסיכון במאגר, וממליצים על מניותיהן ב"קנייה".

בסקירה אודות מאגר לוויתן מעריכים כלכלני סיטי כי "פרוייקט הייצוא המרכזי באזור, לוויתן, המוערך בכ-17 TCF, יקח כמה צעדים רציניים לעבר פיתוח ב-2013". בנק ההשקעות חוזר על המלצת ה"קנייה" למניות אבנר ודלק קידוחים ומעלים את ההמלצה לרציו ל"קנייה" גם כן. מחיר היעד לאבנר עולה מ-3.07 שקלים ל-3.29 שקלים, דלק קידוחים מ-16.92 שקלים ל-18.15 שקלים, ורציו מקבלת מחיר יעד של 0.37 שקלים.

בספטמבר דיווחו השותפויות כי הן בוחנות אפשרויות לכניסת שותף אסטרטגי בתגלית, ועדכנו כי "במסגרת התהליך האסטרטגי, התקבלו הצעות לרכישה של עד 30% מהזכויות ברישיונות מחברות בינלאומיות מובילות העוסקות בתחום חיפושי גז טבעי והפקתו, אשר לקחו חלק בתהליך האסטרטגי". השותפות הוסיפו כי ההצעות עשויות להוות בסיס למשא ומתן, והן יבחנו את האפשרות להתחיל במו"מ כזה עם המציעים, או חלק מהם.

בסיטי מציינים כי הם צופים הכרזות נוספות עד סוף השנה, כאשר עד כה לא נודע על שמות ספציפיים הנמצאים במו"מ עם השותפויות. כן הוזכרו החברות גזפרום, טוטאל וכן משקיעים מסין וקוריאה.