הרוג מירי במלון "ליאונרדו קלאב" באילת; החמוש חוסל

צוותי היחידה ללוחמה בטרור פשטו על מלון "ליאונרדו קלאב", אחרי שאזרח אמריקני פתח באש במקום ■ לפי דיווחים, מדובר בצעיר יהודי שעבד במלון ופוטר ממנו

אזרח אמריקני פתח באש הבוקר (ו') בבית-המלון "ליאונרדו קלאב" שבאילת. במקום כמה נפגעים שמצבם לא ברור, וצוותי מד"א שהגיעו לזירה העניקו להם טיפול רפואי. כוחות של היחידה ללוחמה בטרור פשטו על הזירה וניהלו משא-ומתן עם החמוש, שבסופו השתלטו עליו. לפי דיווחים שונים, מדובר בצעיר יהודי שעבד במלון ופוטר ממנו.

מיכל בוארון, אורחת במלון, סיפרה: "נתנו לנו הנחייה להישאר בחדרים. עובדים המלון דואגים לכולם ומעדכנים אותנו מה קורה. הכול התחיל כשהיינו בדרך לחדר האוכל. המקום עמוס בתיירים".

אורח אחר במקום סיפר כי הבחין בתחילת האירוע: "רצינו ללכת לים ועברנו דרך אזור המטבח. פתאום בא צעיר אמריקני שעבד שם, חטף ממאבטח את הנשק שלו וברח לכיוון חדר האוכל. הוא ירה במישהו".

דובר מד"א, זכי הלר, סיפר כי באירוע נהרג אדם אחד בשנות ה-50 לחייו, ו-3 בני אדם אחרים לקו בחרדה ופונו לטיפול בבית-החולים "יוספטל" בעיר.

בזמן השיחה עמה נשמעו שוב קולות ירי. לאחריהם נמסר כי ההשתלטות על החמוש הושלמה, אך אורחי המלון התבקשו להמשיך ולהסתגר בחדריהם עד להודעה רשמית על סיומו של האירוע.