קצת נחת לנוחי: עומר דנקנר מתחתן עם חברתו לי גרבנאו

את חופשת הקיץ האחרונה בילו ביחד במלונות ביוון ■ במהלך חג הסוכות בפריז הציע דנקנר נישואים וגרבנאו הסכימה

החג האחרון עבר על משפחת דנקנר בין מחאת עובדי "מעריב", אבל הייתה גם שמחה משפחתית. במקביל לסוכת המחאה שהקימו עובדי "מעריב" מול ביתם של נוחי ואורלי דנקנר, זכו הדנקנרים לקצת נחת מעומר דנקנר (27) שהציע נישואין לחברתו בשנים האחרונות לי גרבנאו (26).

ביוגרפיות קצרות: החתן המיועד הוא הבן האמצעי במשפחה, בוגר בית הספר למנהל עסקים במרכז הבינתחומי בהרצליה, ועושה את צעדיו הראשונים בעולם העסקים בצמוד לאבא נוחי במסגרתם כבר היה מעורב בעסקת רכישת עיתון "מעריב" ואף משמש כדירקטור בעיתון. הכלה המיועדת היא בתם של אורי גרבנאו ז"ל, שעסק בייבוא ויצוא טקסטיל ואף שימש כראש חטיבת האופנה במכון היצוא, ויפה גרבנאו.

לי גרבנאו היא מעצבת אופנה בוגרת שנקר אשר לאחרונה נבחרה ע"י המגזינים "מיוז" ו"ווג איטליה" להשתתף בתחרות "המעצב פורץ הדרך הבא" עם עוד שישה מעצבים צעירים מכל העולם. בני הזוג מכירים עוד מילדות אך רק בתקופת שירותם הצבאי החלה מערכת היחסים הזוגית וכיום הם מתגוררים בדירה משותפת בצפון הישן של תל אביב.

את חופשת הקיץ האחרונה בילו ביחד במלונות ביוון. במהלך חג הסוכות בפריז הציע דנקנר נישואים וגרבנאו אמרה 'יס'. כזכור, בספטמבר שנה שעברה השיאו נוחי ואורלי דנקנר את בתם הבכורה רונה בחתונה רבת משתתפים בהם מנהלי הבנקים ובכירי המשק בחוות רונית. הבת הקטנה לבית דנקנר, דנה, מתחזקת זוגיות עם פליט הריאליטי טל אנגלנדר.