פעם נוספת: קצין בכיר במשטרה חשוד בעבירות מין

הקצין נחקר אתמול במח"ש בעקבות החשדות נגדו ■ המפכ"ל עודכן בפרטי החקירה ויודיע בקרוב האם לנקוט צעדים נגד הקצין, שזהותו עדיין אסורה לפרסום

מבוכה בצמרת המשטרה: הותר לפרסום כי שוטר בכיר בדרגת ניצב-משנה נחקר אתמול (ב') במחלקה לחקירות שוטרים בחשד להטרדה מינית של מספר שוטרות.

הקצין החשוד, בדרגת ניצב-משנה, נחקר אתמול במשך שעות ארוכות במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים, שיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים וענה על שאלותיהם. טרם הותרה לפרסום זהות הקצין.

מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, קיבל אתמול עדכון על החקירה ויידרש להחליט האם להשעות את הקצין מתפקידו, כפי שנעשה עם ניצב ניסו שחם ותת-ניצב ניסים אדרי. ההערכה היא כי גם במקרה הזה המפכ"ל יורה להוציא לחופשה כפויה את הקצין החשוד עד לסיום החקירה נגדו.

בסוף חודש יולי הותר לפרסום כי 7 נשים התלוננו על מעשים מגונים שביצע לכאורה ניצב ניסו שחם, מי שהיה מפקד מחוז ירושלים במשטרה. בימים אלה מחכים להחלטת המפכ"ל דנינו בעניינו של שחם: האם להעמידו לדין - או שתושג הסכמה לפיה ניצב שחם יפרוש מהמשטרה, ובמקביל התיק נגדו ייסגר.

גם בעניינו של תת-ניצב אדרי, שהיה מפקד מרחב ציון במחוז ירושלים וחשוד כי נמנע מלהעביר תלונה נגד שחם, אמור המפכ"ל להחליט בקרוב האם לפטרו מן השירות, או שמא לנהוג בהליך משמעתי אחר נגדו.