אגוד על בבילון: ההכנסות יצמחו בכ-240%, המניה תזנק 140%

בבילון צפויה לפרסם את דוחותיה ביום ג' השבוע ■ בבנק אגוד צופים כי החברה תפתיע לטובה גם בשורה התחתונה ותרשום גידול חד ברווח הנקי לרמה של 30.5 מיליון שקל

בעוד בבילון מתכוננת לשני אירועים מרכזיים - פרסום הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של 2012 וההנפקה המדוברת בנאסד"ק, (לקראת סוף השנה) בבנק אגוד מפרסמים היום (א') סקירה על החברה, במרכזה הם מציגים תחזית הכנסות ורווח וכן ממשיכים להעניק לה המלצת "קניה" ומחיר יעד המשקף פרמיה של כ-140% על המחיר שבו היא נסחרת כיום.

בבילון צפויה לפרסם את דוחותיה ביום ג' השבוע, כאשר להערכת של בני דקל, מבנק אגוד, הדוחות יושפעו מכוונת החברה להנפיק בנאסד"ק. "אנו מצפים לעוד דוח חזק המציג צמיחה של כ- 240% בהכנסות הרבעון בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד", כתב דקל בסקירה והוסיף להערכתו החברה תפתיע לטובה גם בשורה התחתונה ותדווח על זינוק חד ברווח הנקי לרמה של 30.5 מיליון שקל.

עם זאת, באותה נשימה מציינים באגוד כי פרמיית הסיכון עלתה, בעיקר בשל העובדה כי גוגל הפסיקה לתת נתוני מספר משתמשים,עניין שהקשה עליהם להעריך את ההכנסות לרבעון.

אז על מה מבוססת התחזית? באגוד טוענים כי חל גידול של כ- 45.6% בשיעור משתמשי האינטרנט בעולם אשר מבקרים באתר החברה בממוצע רבעון שלישי בהשוואה לרבעון השני השנה (מתוך: Alexa.com) . בנוסף, החברה מדורגת במקום 24 מבין האתרים המובילים בעולם (מיקום ממוצע רבעוני), עלייה של 14 מקומות בהשוואה לרבעון קודם. לכן, בחברה ממשיכים להעניק למניית החברה מחיר יעד המשקף פרמיה של כ-140% לעומת המחיר שבו היא נסחרת כיום.