מניית היום בבורסה: מזנקת 4% לאור חוזה בדרום אפריקה

אלווריון תחבר בין 6 משרדי מועצה מרוחקים במחוז בדרא"פ - והמניה מגיבה בעלייה

מניית אלווריון מזנקת היום (ב') בבורסה בעקבות חוזה חדש בדרום אפריקה. אלווריון, המספקת פתרונות תקשורת אלחוטית בפס רחב, נבחרה על ידי המועצה האיזורית נאמה-קוי שבדרום-אפריקה לחבר בין 6 משרדי מועצה מרוחקים, לשם העברת מידע ונתונים חיוניים בזמן אמיתי, והקמת תשתית שתתמוך בשירותים נוספים בעתיד.

במסגרת ההסכם סיפקה אלווריון לעירייה את פתרון התקשורת האלחוטית BreezeNET B, המחבר בין נקודות תקשורת ופועל על תדרי 2.4, 4.9-5.8 ג'יגה-הרץ הבלתי-מורשים, למרחק של יותר מ-60 ק"מ. הפתרון הותקן ב-4 אתרים נבחרים במועצה האיזורית באמצעות שותפתה של אלווריון, Dimention Data, בפרויקט שנמשך כשבועיים.

המועצה האיזורית נאמה-קוי מתפרשת על פני איזור גיאוגרפי נרחב בדרא"פ, כאשר המשרד המרכזי משרת מספר קהילות קטנות מבחינת אספקת שירותים ותשתיות. תשתית הטלקום המסורתית באיזור דלה במיוחד, ובמקומות מסויימים אינה קיימת כלל. בנוסף, הטמפרטורות הגבוהות והתנאים הפיסיים הקשים מהווים אתגר משמעותי עבור רשתות אלחוטיות.

פריסת הציוד של אלווריון תאפשר למעשה לתושבי האזור לשלם חשבונות ומסים באמצעות האינטרנט, כמו גם לנהל את התקשורת עם הרשויות העירוניות ברשת.