עסקה גדולה במגדלי הארבעה בת"א: 3 קומות ב-50 מ' ש'

שטחה של כל קומה במגדל עומד על כ-1,200 מ"ר ■ העסקה מגלמת שווי של כ-13.6 אלף שקל למ"ר

עסקה גדולה במגדלי הארבעה בתל אביב. החברה למשק וכלכלה של המרכז לשלטון מקומי חתמה אמש (ב') על חוזה לרכישת הקומות החמישית, השישית והשביעית במגדל הצפוני בכ-50.3 מיליון שקל. שטחה של כל קומה במגדל עומד על כ-1,200 מ"ר כך שהשטח אותו רכשה החברה עומד סה"כ על 3,696 מ"ר. במחיר העסקה כלולות גם חניות. העסקה מגלמת שווי של כ-13.6 אלף שקל למ"ר.

במקביל נחתמה לאחרונה עסקה נוספת במסגרתה חברה יזמית גדולה מתחום הנדל"ן רכשה את הקומה ה-22 במגדל בעבור 18.27 מיליון שקל. הקומה משתרעת על פני 1,208 מ"ר. עסקה זו משקפת שווי של כ-15.12 אלף שקל למ"ר.

שתי העסקה בוצעה באמצעות עורכי הדין נדב אברמוביץ ובן צור שרעבי ממשרד חג'ג'-בוכניק-ויינשטיין ושות' ואת הקונה ייצג משרד עורכי הדין נתן מאיר.

כזכור, קבוצת חג'ג' החברה הודיעה לאחרונה על ביצוע עסקת ניוד זכויות בתוך העיר תל אביב משמונה בניינים לשימור למגדלי הארבעה, וזאת כדי להוסיף למגדל 9 קומות נוספות. לאחר הניוד, יהיה המגדל הדרומי בגובה 38 קומות ואילו הצפוני בגובה 35 קומות. אישור תוכנית ניוד הזכויות ותוספת הקומות צפויה להיות מאושרת באופן סופי בחודשים הקרובים.

מגדלי הארבעה נבנים בימים אלו באמצעות חברת א. דורי על שטח של כ-6 דונמים ברחוב הארבעה. המגדלים יכללו כ-90 אלף מ"ר של משרדים (כולל ניוד הזכויות) בתכנונו של האדריכל משה צור.

מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת חג'ג', עידו חג'ג', אמר על העסקה כי "בתקופה זו שם המשחק הוא לוקיישן. המיקום של מגדלי הארבעה, כמו המיקום של מגדל המשרדים H-TOWER שאנו בונים במתחם רסיטל במע"ר הצפוני, בסמוך למגדלי עזריאלי ולתחנת ארלוזורוב, מוכיחים את עצמם".

צחי חג'ג', יו"ר ובעלים משותף בקבוצה, הוסיף: "קבוצת חג'ג' היא כיום אחד השחקנים הבולטים בשוק המשרדים והמסחר במרכז. לקבוצה, בנוסף למגדלי הארבעה ומגדל רסיטל, גם מגדל משרדים ברחוב ז'בוטינסקי במתחם BBC וכן מגדל משרדים/מלונאות על רחוב שד"ל פינת רוטשילד".