ריט 1 השלימה גיוס של כ-115 מיליון שקל בהנפקת אג"ח

החברה הודיעה כי השלימה את הגיוס על ידי הנפקת אגרות חוב פרטיות ■ אגרות החוב שהונפקו הן למעשה הרחבה לאגרות החוב מסדרה ג' של החברה

קרן ההשקעות ריט 1 הודיעה הבוקר כי אתמול השלימה גיוס של כ-115 מיליון שקל וזאת על ידי הנפקת אגרות חוב פרטיות. על פי ההודעה של הקרן, מדובר בעצם בהרחבה של אגרות החוב מסדרה ג' , כשמחיר של אגרת חוב אחת במכרז נקבע על 1.123 שקל.

אגרות החוב מסדרה ג' של ריט 1 הינו אג"ח צמוד מדד בעל מח"מ של 5.3 שנים, כאשר המחיר שנקבע במכרז מבטא תשואת ריבית של כ-2.9%. את ההנפקה הפרטית ליוו אקסלנס חיתום.

"היכולת של ריט 1 לגייס חוב בריבית נמוכה מעידה על היחס בשוק ההון כלפי החברה והאמון לו אנו זוכים", אמר דרור גד, יו"ר דירקטוריון ריט 1. "המודל העסקי הייחודי שלנו מאפשר למשקיעים ליהנות מהשקעה סולידית בנדל"ן מניב גם בתקופה של אי ודאות בשווקים. הרכישות האחרונות שביצענו הוכיחו את עצמן והמשקיעים נהנים כיום מפירותיהן".

ריט 1 הינה קרן ההשקעות במקרקעין הראשונה שפועלת בשוק ההון הישראלי ומטרתה העיקרית היא לאפשר למשקיעים להיחשף לנדל"ן מניב, תוך חלוקת מרבית התזרים כדיבידנד, ללא שכבת מס נוספת. השקעה בריט נהנית מיתרון של סחירות ונזילות ביחס לאחזקה ישירה בנדל"ן מניב. ממועד הקמתה רכשה ריט 1 21 נכסים מניבים בשווי של כ-1.9 מיליארד שקל, בפיזור של כ-400 שוכרים.