הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן - שוב הזכורה והאהובה

הפרסומות של נביעות ומקדונלד'ס, שלא היו השבוע באוויר, הצליחו להיכנס לטבלה

הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ןבכיכובה של הפרזנטורית שני כהן, מדורגת בשבוע השני ברציפות בראש מדד הפרסומות הזכורות וכן בראש מדד הפרסומות האהובות ביותר.

שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11%, עם עוצמת זכירה הגבוהה ב-30% מהממוצע, בעוד ששיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.1%.

פלאפון הכי מושקעת

הפרסומת של פלאפון, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-2.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

זוהי השקעה גבוהה משמעותית בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר של השבוע שעבר, שהייתה של ביטוח 9 מיליון, בה סך ההשקעה עמד על כ-1.3 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 339 (334 פרסומות בשבוע שעבר).

לעומת זאת, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה משמעותית ועומד על כ-31.8 מיליון דולר (בהשוואה ל-21.7 מיליון דולר בשבוע שעבר).

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי השבוע דורגו במדד הפרסומות הזכורות ואהובות שתי פרסומות שכלל לא שודרו במהלך השבוע האחרון: הפרסומת של נביעות והפרסומת של מקדונלד'ס, שתיהן באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA.

אהובות וזכורות
 אהובות וזכורות