שחקנית חיזוק: שגית צור-להב תמונה למשנה למנכ"ל מקאן

צור-להב שימשה עד לאחרונה כמנכ"לית מקאן רומניה, ובמסגרת תפקידה טיפלה במותגים בינלאומיים כמו וודאפון, נסטלה וקוקה-קולה

משרד הפרסום מקאן-אריקסון מקבל חיזוק משמעותי: שגית צור-להב, לשעבר מנכ"לית מקאן רומניה, תמונה לתפקיד משנה למנכ"ל לקוחות במשרד ותתפוס את המקום של מספר 2 במשרד, תחת הנהלתו של המנכ"ל ריצ'י הנטר.

מקאן רומניה נחשב כיום למשרד הפרסום המצליח והקריאטיבי ביותר ברומניה ולאחד הבולטים במרכז אירופה, שרשם לעצמו גם שורת הצלחות בפסטיבל הפרסום בקאן.

צור-להב הגיעה לתפקיד מנכ"לית מקאן דווקא מכיוון הלקוח, שכן בעברה כיהנה במגוון תפקידי שיווק בתשלובת החלב תנובה, בהם מנהלת היחידה העסקית וסמנכ"לית שיווק. במסגרת תפקידיה טיפלה בין היתר במותגים בינלאומיים כמו וודאפון, נסטלה וקוקה-קולה.

מינויה של צור-להב מחזק ביתר שאת את ההערכות לגבי הכיוון שאליו שואף הנטר להוביל את מקאן. נראה כי הנטר זונח לחלוטין את אסטרטגיית החזון הדיגיטלי שהובילה קודמתו לתפקיד, איריס בק, וחוזר למקורות שבהם היו טמונים חוזקותיו של מקאן-אריקסון בעבר - קריאייטיב ואסטרטגיה.

בתגובה על מינויה מסרה צור-להב: "אני מאוד שמחה להצטרף למקאן-אריקסון ישראל. חשבתי רבות היכן אוכל לתרום ולהתפתח והחלטתי להצטרף לריצ'י ולצוות מקאן. אני לוקחת באמתחתי את כל הניסיון והחוויות המצטברות שבעבודה עם לקוחותיי, על שלל מותגיהם, כמו גם מגוון לקוחות רומנים ובינלאומיים אחרים ברחבי אירופה, חלקם פורצי דרך ומאתגרי שוק. לחזור לארץ, למקאן, עבורי זו סגירת מעגל והזדמנות פנטסטית לעשייה".