מבזק - לבטר פלייס: אלן גלמן מונה למנהל הכספים הראשי

גלמן יכנס לתפקידו בבטר פלייס בתחילת ינואר 2013, עם פרישתו בפועל מבזק ■ המינוי - לקראת המעבר לשלב המסחרי בפעילותה הגלובלית של בטר פלייס ■ שימש כסמנכ"ל הכספים של בזק והמשנה למנכ"ל

אלן גלמן, שהודיע לפני כשבועיים על פרישתו מתפקיד סמנכ"ל הכספים והמשנה למנכ"ל בזק, מונה למנהל הכספים הראשי הגלובלי של חברת בטר פלייס. גלמן יכנס לתפקידו בתחילת ינואר 2013, עם פרישתו בפועל מבזק.

גלמן יהיה אחראי על גיבוש האסטרטגיה הפיננסית של החברה והובלתה ברחבי העולם. גלמן הוא גם המינוי הראשון של המנכ"ל הנכנס של בטר פלייס, אוון ת'ורנלי, לקראת המעבר לשלב המסחרי בפעילותה הגלובלית של החברה.

ת'ורנלי מסר היום כי "מינויו של גלמן נועד לחזק את צוות ההנהלה הגלובלי שיוביל את החברה אל השלב הבא, השלב המסחרי שבו נגדיל את מאגר לקוחות החברה. אני בטוח שניסיונו הכלכלי של גלמן יתרום לחוסן הפיננסי של החברה, תוך כדי צמיחתה בשנים הקרובות. המינוי של אלן גלמן הוא נדבך נוסף שיוביל אותנו להצלחה".

גלמן מסר: "אני נרגש מההזדמנויות העסקיות העומדות בפנינו. התרשמתי מהפתרון הטכנולוגי שהחברה מציעה, מהאנשים שמובילים אותה ומעתידה העסקי. השלב הבא של החברה יתמקד בהגדלת מאגר הלקוחות וביצירת שותפויות חדשות שימצבו את בטר פלייס בלב התעשייה שתעביר את העולם לתחבורה חשמלית".

לפני כהונתו בבזק, גלמן שימש כמשנה למנכ"ל ומנהל הכספים הראשי של קבוצת דלק, בנוסף כיהן בדירקטוריון של דלק רכב. לפני תפקידו בקבוצת דלק שימש כמנהל הכספים הראשי בחברת פרטנר. בשלוש השנים שקדמו לכך שימש כסמנכ"ל כספים וסגן נשיא של חברת ברק תקשורת ולפני כן כחשב בחברת סלקום.

בטר פלייס ‎התחילה באחרונה את תהליך הארגון מחדש של כוח האדם שלה, שעליו הכריז ת'ורנלי ב-10 באוקטובר. במסגרת התהליך מתכוונת החברה לפטר עד כ-140 עובדים מתוך 400 העובדים הישירים שהיא מעסיקה בישראל, רובם מתחום הפיתוח, התוכנה ובקרת המידע.

על רקע תהליך ההתייעלות, אתמול פורסם כי למרות הפסדי העתק שרשמה בגינה, החברה לישראל תזרים 67 מיליון דולר נוספים לבטר פלייס, שייסייעו לה לקדם את שלב יישום ההערכות המסחרית בארץ ובעולם תוך גיבוש תוכנית עסקית עדכנית. לדברי החברה לישראל, "החברה רואה בבטר פלייס השקעה לטווח ארוך".