ביקושי יתר בהנפקת בראק אן.וי: גייסה כ-170 מיליון שקל

בסך-הכול נרשמו בהנפקה, בשלבים המוסדי והציבורי גם יחד, ביקושי יתר בהיקף כולל של כ-680 מיליון שקל

חברת הנדל"ן בראק קפיטל פרופרטיז אן.וי (בראק אן.וי), השלימה בהצלחה הנפקת איגרות חוב, במסגרתה גייסה כ-170 מיליון שקל. בסך-הכול נרשמו בהנפקת בראק אן.וי , בשלבים המוסדי והציבורי גם יחד, ביקושי יתר בהיקף כולל של כ-680 מיליון שקל, כאשר בשלב הציבורי נרשם ביקוש יתר הגבוה פי 1.7 מכמות איגרות החוב שהוצעה לציבור.

קודם לכן, דיווחה החברה בתחילת השבוע, כי בשלב המוסדי של ההנפקה נרשמו ביקושים בסך של כ-621 מיליון שקל, הגבוהים פי 4.6 מכמות האג"חים שהוצעה למשקיעים המוסדיים על ידי החברה.

בראק אן. וי. הינה החברה באמצעותה מרכזת קבוצת בראק קפיטל את פעילות הנדל"ן שלה בגרמניה. החברה נשלטת על ידי קבוצת בראק קפיטל המחזיקה בה כ-63%, ומנוהלת על ידי גל טננבאום ואופיר רחמים.

את ההנפקה ביצעה בראק קפיטל באמצעות הרחבת סדרה א' של איגרות החוב שלה, המדורגות בדירוג של A/stable על ידי חברת הדירוג מעלות S&P. איגרות החוב שהונפקו הן אג"ח "סטרייט", צמודות למדד, והעומדות לפירעון במהלך השנים 2014-2020 ב-7 תשלומים שווים. המח"מ של איגרות החוב עומד על כ-4.1 שנים, והתשואה לפיה הושלמה ההנפקה נקבעה לכ-4.8%, לעומת תשואה מקסימאלית של כ-5.5% לפיהן הוצעו האג"חים למשקיעים במקור.

איגרות החוב שהונפקו מובטחות בשעבודים שונים ומגובות באמות מידה פיננסיות שונות. את ההנפקה הובילו החתמים: כלל פיננסים, דיסקונט חיתום, רוסאריו קפיטל, פועלים-אי.בי.אי וברק קפיטל.