הנקראות ביותר

עוד הצלחת לקשת: הסדרה "יום האם" נמכרה לרשת CBS

סוכן-העל ההוליוודי ריק רוזן, שעמד מאחורי המכירה: "זו השנה הכי פורייה אי-פעם מבחינת יבוא פורמטים מישראל"

"יש לנו שתי קומדיות של קשת שיש לי תקוות מאוד גבוהות לגביהן", אומר סוכן-העל ההוליוודי ריק רוזן, "אנחנו עובדים על 'יום האם', שבעיניי היא קומדיה ישראלית מבריקה, ועל קומדיה ב-ABC שנקראת 'Tribes', המבוססת על 'סברי מרנן'; על הכתיבה אמון גרג מיילנס, שאחראי ללהיטים כמו 'חברים' ו'איך פגשתי את אמא'".

כעת מתברר כי הסדרה "יום האם" של קשת, שזכתה להצלחה בארץ וכבר הוזמנה ממנה עונה שנייה, נמכרה לרשת CBS.

רוזן, ראש מחלקת הטלוויזיה בסוכנות הטאלנטים וויליאם מוריס אנדוור (WME), מגדיר את השנה החולפת כ"שנה הכי פורייה אי-פעם שאני זוכר מבחינת יבוא פורמטים מישראל".

"כרגע אנחנו עובדים על 5 פרויקטים ישראליים", הוא מתגאה, "5 תוכניות עם NBC, ABC ו-CBS וכמה לכבלים. הפרויקט הכי גדול שאנחנו עובדים עליו ושיש סביבו הכי הרבה באזז עליו הוא 'תא גורדין' (של רון לשם ועמית כהן ב-yes, בהפקת טדי - מ"ל), שנמכר ל-NBC, ובגרסה האמריקנית אנחנו נקרא לו 'Mice'. יש מחויבות מאוד גדולה ל-NBC להרים את הפרויקט, ולקחנו בשבילו את אחד היוצרים המוכשרים שיש היום בתעשייה, פיטר ברג, השחקן לשעבר ומי שאחראי לסדרות כמו 'אורות ליל שישי'. זה עסק גדול מאוד".

- על איזה עוד פרויקטים אתם עובדים?

"אלה הפרויקטים הכי גדולים, אבל יש לנו שני פרויקטים חדשים ומסקרנים עם גידי רף שעדיין לא מכרנו".

הראיון המלא עם ריק רוזן מתפרסם בגיליון מיוחד של "פירמה" שמופץ הערב (ד').

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות