השיחה: הם רוכבים ותורמים

אילו אנשי עסקים השתתפו במסע "גלגלי אהבה"? ■ לטובת איזו מטרה התגייסו מיכל ויליגר ובנותיה? ■ וגם: עם מי חגג ישראל דוד את תחילת החורף?

רכיבה בת חמישה ימים על אופניים היא לא משימה קלה, גם לחובבי הז'אנר, אבל זהו מחיר שלמעלה מ-700 מתנדבים לקחו על עצמם השבוע בשמחה - והכול למען מטרה טובה - בית-חולים אלי"ן (מרכז לשיקום ילדים ונוער).

ג'ו ג'מאל, חמישה ימי רכיבה על אופניים למען בי
 ג'ו ג'מאל, חמישה ימי רכיבה על אופניים למען בי

ג'ו ג'מאל

מאות רוכבי אופניים מרחבי הארץ והעולם, וביניהם גם אנשי עסקים וקבוצות שהקימו חברות שונות, משתתפים במסע "גלגלי אהבה" ה-13 שיצא ביום ראשון מערד וצפוי להסתיים מחר (יום חמישי) בירושלים. עד כה גויסו כ-4.5 מיליון שקל למסע האופניים השנתי, כשההכנסות מיועדות לגשר בין הפער התקציבי לבין תקציב בית-החולים - פער שעומד על כ-50 אלף שקל לשנה לילד.

עלי כשדן, חמישה ימי רכיבה על אופניים למען בי
 עלי כשדן, חמישה ימי רכיבה על אופניים למען בי

עלי קשדן

בין המשתתפים במסע: ראובן קפלן מנכ"ל כלל בריאות; יוסי היימן מנכ"ל עיריית ירושלים; גדעון אברהמי מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים; ד"ר ג'ו ג'מאל יו"ר טרם; עו"ד בארי לבנפלד שותף בכיר במשרד יגאל ארנון; עו"ד רן ווגל ממשרד ש. הורוביץ; מיקי פרנס מנכ"ל בית בכפר, בית אהרון; יוסי אטיאס סמנכ"ל דניה סיבוס; אלי שריר מנכ"ל ביופליי; עמיקם ברמן מנכ"ל דניסרה; עלי קשדן מנכ"ל סיטיבוק ויהודה לבנה סמנכ"ל קניין רוחני וחקיקה טבע.

ויליגר וגרבנאו מתגייסות

מיכל ויליגר ובנותיה דנה וקארין ויפה גרבנאו ובתה מעצבת האופנה לי גרבנאו, השתתפו בפרויקט צילומים "יופי של גיל", בחסות חברת נובו נורדיסק.

מיכל קארין ודנה ויליגר, פרויקט צילומים
 מיכל קארין ודנה ויליגר, פרויקט צילומים

מיכל, קארין ודנה ויליגר

מטרת הפרויקט להעלות את המודעות לחשיבות הטיפול בהורמונים בקרב נשים בגיל המעבר. לי גרבנאו, הלוקחת חלק בשבוע האופנה שמוביל מוטי רייף, עיצבה את הבגדים לפרויקט.

יפה ולי גרבאו, פרויקט צילומים
 יפה ולי גרבאו, פרויקט צילומים

יפה ולי גרבנאו

בצילומים משתתפות עוד ניקול ויולי הלפרין, דנה ורומי ספקטור-וקסלר, שירז טל ואמה אריאלה ועוד. הפרויקט יוצג במסגרת תערוכה נודדת בעולם והתמונות יוקדשו כתרומה לעמותות שפועלות לרווחת נשים.

דוד חוגג את פתיחת החורף

הגשם העז שירד בימים האחרונים שכנע כנראה את ישראל דוד, מנכ"ל Cal, שעונת החורף החלה באופן רשמי. דוד הזמין אמש (ג') לקוחות חשובים לחגוג איתו במתחם ה-VIP שבהאנגר 11 בנמל תל-אביב את פתיחת העונה הגשומה.

מאות אנשי עסקים, לקוחות האלפיון העליון, לקוחות פרימיום ושותפים אסטרטגיים של חברת Cal הגיעו ונהנו מהופעתה של להקת Straits The (בוגרי להקת דייר סטרייטס הבריטית), שהקפיצו את הקהל עם להיטי הלהקה.

אייל לפידות, ישראל דוד, ארוע פתיחת החורף של CAL / צילום: קובי קנטור
 אייל לפידות, ישראל דוד, ארוע פתיחת החורף של CAL / צילום: קובי קנטור

אייל לפידות וישראל דוד

בין המקפצים: אבי שוקר מנכ"ל 365, אורי שומר מנכ"ל צומת ספרים, אייל לפידות מנכ"ל הפניקס, שי גינסברג מנכ"ל ערוץ הקולנוע בתיאטראות ישראל, מוני בר מנכ"ל באדג'ט, אילנה קאופמן מנכ"לית קבוצת גולף, אלי אורגד מבעלי רשת בורגר ראנץ, יעקב חן סמנכ"ל הכספים של סלקום ועוד. עזרו לארח: יאיר קפלן סמנכ"ל בכיר, ראש אגף עסקים ואשראי ב-Cal ואבי צימרמן סמנכ"ל השיווק של החברה.

גלעד לובינג חותמת

פירמת עורכי הדין הבינלאומית K&L Gates וחברת גלעד יחסי ממשל ולובינג הודיעו היום על שיתוף-פעולה שבמסגרתו חברות ישראליות יוכלו לקבל ליווי בתהליכים לקבלת מענקים ממשלתיים, ערבויות ממשלתיות וחוזי רכש מול ממשלות בארה"ב, אירופה, סין ומדינות מתפתחות. K&L Gates היא אחת מפירמות עריכת הדין הגדולות בארה"ב. גלעד יחסי ממשל ולובינג היא אחת מחברות הלובינג הוותיקות בישראל. שיתוף-הפעולה הזה כבר מניב פרי ראשון בדמות כנס בינלאומי שיערך בקרוב.

חשבון פשוט

כנס בנושא חשיבות תכנון ובקרה לא נשמע נושא מרתק במיוחד, אבל על רקע שערוריית המייל האבוד של סמנכ"ל חברת החשמל - הנושא נעשה חם במיוחד.

רוני חזקיה, עופר קוטלר, שלמה זהר, כנס חשיבות תכנון ובקרה של
 רוני חזקיה, עופר קוטלר, שלמה זהר, כנס חשיבות תכנון ובקרה של

רוני חזקיהו, עופר קוטלר ושלמה זוהר

אתמול קיימה חברת בייקוניקס בפעם השישית כנס סגור בנושא שמיועד ליו"רים, מנכ"לים ולסמנכ"לי כספים בלבד. בכנס התארחו ודיברו: עופר קוטלר מנכ"ל שיכון ובינוי, גדי לסין מנכ"ל קבוצת שטראוס ונועם לניר, בעל השליטה בבבילון, שסיפרו על הדרך של החברות שלהם בשנים האחרונות. כ-150 בכירים הקשיבו ורשמו הערות, ביניהם רמי לוי הבעלים של שיווק השיקמה, עדי צים הבעלים של כמעט חינם, רוני חזקיהו יו"ר הבינלאומי, שלמה זוהר לשעבר יו"ר דיסקונט וסמנכ"לי כספים של חברות רבות. אגב, לכנס הוזמנו גם מנכל וסמנכ"ל כספים של חברת חשמל, אולם הם נעדרו מהכנס.

פדרמן מפריד

הבחירות הקרובות מספקות שפע של סיבות להתכנסויות שונות. אתמול, התכנסו במלון דן בתל-אביב מלונאים ובכירים אחרים בעולם התיירות הישראלי כדי לסכם את כהונתו של שר התיירות סטס מיסז'ניקוב.

מיכאל פדרמן, אליעזר שקדי, סטס מיסז'ניקוב, סכום כהונת מיסז'ניקוב כשר התיירות / צילום: ישראל הדרי
 מיכאל פדרמן, אליעזר שקדי, סטס מיסז'ניקוב, סכום כהונת מיסז'ניקוב כשר התיירות / צילום: ישראל הדרי

מיכאל פדרמן, אליעזר שקדי, סטס מיסז'ניקוב

מיכאל פדרמן, יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות, הצליח להפריד בין פוליטיקה ועסקים ואמר אשר שאף שאינו ממצביעי "הליכוד ביתנו" הוא ישמח מאוד אם בממשלה הבאה ימשיך מיסז'ניקוב לשמש כשר התיירות. באו לפרגן: עמי פדרמן נשיא התאחדות המלונות, מנכ"ל אל-על אליעזר שקדי, דוד פתאל בעל רשת מלונות פתאל, אבי פרידמן, יו"ר פאנל חברות התעופה הזרות, עופרה גנור יו"רית איגוד המסעדות, ליאור רביב מנכ"ל ישרוטל, סמדר נמרודי רינות יו"רית מלונות הכשרת היישוב, ירון מילר ואייל קשדן מחברת השטיח המעופף, ורומי גורודסקי סמנכ"לית התאחדות בתי-המלון, שארגנה את הערב כולו.