תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

נס "נעלה" את מולטילוק: חוזה ב-10 מיליון שקל ל-5 שנים

"נס טכנולוגיות" זכתה בחוזה מיקור חוץ בהיקף של כ-10 מיליון שקלים למשך 5 שנים עם חברת "מולטילוק" ■ במסגרת החוזה, תספק נס שירותי ניהול ותחזוקת מערכות המידע בארץ ובחו"ל

מיקור חוץ כולל

חברת נס טכנולוגיות תהיה אחראית לניהול כולל של מערכות המידע במולטילוק ותספק שירותי תחזוקה ותמיכה מלאים לכלל המשתמשים בישראל. פעילות מיקור החוץ תכלול חומרה, תוכנה וישומים, כולל מערך ה-ERP של החברה המבוסס על מערכות SAP. נס אף תבצע עבור מולטילוק פעילויות פיתוח שונות בתחומי טכנולוגיית המידע, על פי הצרכים השוטפים.

ה"זקנים" שבינינו, זוכרים את חבלי הלידה הקשים בהם נתקל הפרויקט בראשית דרכו - טרם התפצלה חברת 'מולטילוק' מחברת רב-בריח ונרכשה על ידי אסא-אבלוי - קונצרן מוצרי הביטחון והנעילה הגדול בעולם (במקור - משבדיה). זכרונות חבלי הלידה הקשים לבטח עזרו בבחירה בפיתרון מיקור חוץ (אאוטסורסינג) כפיתרון לתפעול, אחזקה ופיתוח מערכת הליבה של החברה בישראל המבוססת על SAP ומקושרות לחברות האחיות של הקונצרן ברחבי העולם (שגם הן, ככל הנראה מבוססות SAP).

תמיכה בצמיחה עולמית

ואכן, מנמרי"ת מולטילוק, שירה באום, אומרת "כחברה המפתחת פתרונות נעילה חדשניים, אלקטרוניים ומכניים, עבור השוק העולמי, אנו מקפידים על שימוש במערכות מידע מתקדמות, שתפקודן קריטי לפעילותנו השוטפת ולהצלחתנו בארץ ובחו"ל, תוך תגובה מהירה לדרישות השוק" ומוסיפה, "נס טכנולוגיות היא בעלת ידע נרחב ונסיון רב בעולם טכנולוגיית המידע, ובנוסף לכך רמת השירות שלה גבוהה ביותר. השותפות בינינו לבין נס תסייע לנו בהמשך הצמיחה שלנו בשוק העולמי".

למעשה, נס היא זו שהתקינה את המערכת בתחילת הדרך, תקופה בה עדיין שימשה לא רק כאינטגרטור הגדול של SAP אלא אף ייצגה אותה בישראל. למרות הקשיים בהטמעת המערכת בתחילת הדרך נראה שמולטילוק ממשיכה לשמור אמונים. זכייתה של נס מחזקת את מעמדה כחברה מובילה בתחום מיקור החוץ" אמר אפי קוטק נשיא נס ישראל. "אנחנו מחויבים לספק רמת שירות גבוהה ביותר. וכך נעשה".

נס - לא רק בישראל

נס היא בין חברות התוכנה המובילות בישראל. עם יותר מ-7000 עובדים ברחבי העולם היא מתחרה בכבוד על התואר "הגדולה ביותר" כאשר לרעתה פועלת העובדה שהיא משקיעה מאמצים מרובים בפעילות מחוץ לגבולות ישראל - הרבה יותר ממתחרתה העיקרית על התואר, מטריקס.

נס טכנולוגיות הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע. הבעלות בחברה השתנתה לפני זמן מה כאשר הבעלים המקוריים מכרו את הבעלות לסיטי ונצ'רס, קרן Private Equity, שמחקה את החברה מהמסחר בבורסות ניו יורק ות"א.