פניני הושעה ממכבי ת"א עד הודעה חדשה, נקנס ב-100 אלף ש'

בעקבות התקרית בה כינה את שחקן הפועל ת"א בדרבי "נאצי"; בנוסף, הודיעה מכבי ת"א כי שללה מפניני את תפקיד הקפטן עד תום העונה

הנהלת מכבי ת"א לא נזקקה ליותר מדי זמן. פחות מ-12 שעות לאחר שהתפרסמו קטעי הוידיאו מהדרבי התל-אביבי, בהם נראה שחקן הקבוצה גיא פניני שהוא קורא ליונתן שולדבראנד מהפועל "נאצי" ו"שיהיה לך סרטן", פרסמה מכבי ת"א את החלטתה להעניש את השחקן.

פניני הושעה מהקבוצה עד הודעה חדשה, נשלל ממנו סרט הקפטן עד תום העונה (ליאור אליהו יחליף אותו כקפטן), ובנוסף הוא נקנס ב-100 אלף שקל שיועברו כתרומה לארגון וולונטרי בתיאום עם השחקן.

אתמול (ב') בערב נפגשה הנהלת מכבי ת"א עם פניני. בתום הפגישה, יצא פניני כשהוא דומע על העיתונאים ואמר: "אני רוצה להתנצל ממעמקי ליבי על הדברים הקשים שנאמרו על ידי במהלך הדרבי. אני מתנצל קודם כל בפני יונתן ומשפחתו. אני מתנצל בפני המועדון שלי מכבי ת"א, חבריי לקבוצה, כל אוהדי הספורט ובפני כל מי שנפגע מדבריי. כמו כן ברצוני להביע את התנצלותי הכנה בפני משפחתי, שהינה ניצולת שואה. אני מרגיש שאיכזבתי את ענף הכדורסל, את המועדון, את הקהל ואת כל האנשים שיקרים לי - ובעיקר את עצמי. כמי שאמור להוות דוגמה לצעירים ובני נוער, ולשמר את הערכים עליהם גדלתי בבית ובמועדון, אני מתבייש בעצמי ובאופן בו פעלתי".

יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, אמר בסיום לעיתונאים: "גיא הביע חרטה כנה והבין שהוא נכשל", אמר היושב ראש שמעון מזרחי מיד לאחר השיחה הקשה עם השחקן, מי ששמע את גיא רואה שהוא הביע חרטה כנה לגמרי, הוא מצטער, מבין שהוא נכשל בלשונו, והבין שהוא נכשל ושזה לא היה במקום. הוא קיבל את העונש ההולם לעניות דעתנו. אלו דברים שלא יכולים להיאמר. אתה בא לדון אדם כשחלפו 24 שעות אחרי האירוע, כשהוא מביע חרטה מאוד מאוד כנה ומרשימה. הוא אמר לנו מראש 'כל מה שתגידו, כל עונש, יהיה מקובל עליי'. וכך אכן נעשה".

אין אוסישקין, יש גחלת - מי באמת ניצח בדרבי