חנות הסרטים של אפל בישראל: רכישה והשכרה עד 60 שקל

שבוע לאחר פתיחת חנות המוזיקה iTunes, אפל פותחת גם את חנות הסרטים ■ חלק מהסרטים מגיעים עם תרגום לעברית ■ כרגע החנות לא מציעה עדיין סדרות

רק לפני כשבוע פתחה אפל את חנות המוזיקה שלה - iTunes - לישראלים, והיום (ד') גם חנות הסרטים נפתחה לקהל המקומי. השירות פעיל על מגוון מכשירי אפל ומציע לרכוש או להשכיר סרטים, אשר לפחות חלקם מגיעים עם תרגום לעברית.

עלות רכישת הסרטים, למשל, "אמיצה", "זיכרון גורלי 2012" ו"ספיידרמן המופלא", עומדת על 60 שקל באיכות HD, והשכרה עולה 18 שקל. במקרה שמעדיפים לרכוש סרט באיכות SD, הנמוכה יותר, מחיר סרט יורד ל-55 שקל, ומחיר השכרה - 15 שקל.

כרגע, החנות לא מציעה קטגוריית של סדרות, וגם אין סרטים ישראליים. אך יש לזכור כי לאפל לקח מספר ימים לעדכן גם את חנות המוזיקה שלה, ויכול להיות שבימים הקרובים נראה את מבחר הסרטים המצומצם מתרחב ומבחר קטגוריות נוספות.

בניגוד לחנות המוזיקה, שמציעה מחירים קצת יותר זולים מזו האמריקנית, בחנות הסרטים בישראל העלות קצת יותר יקרה. למשל, הסרט "אמיצה" עולה בארץ 60 שקל כאמור, ובארה"ב הוא עולה 57 שקל (15 דולר). הסרט "שודדי הקאריביים: סוף העולם" עולה גם 60 שקל, וב-iTunes האמריקני הוא עולה 50 שקל (13 דולר).

אפל מציעה בארה"ב אביזר משלים לחנות הסרטים שלה - אפל TV, מכשיר המאפשר לצפות בסרטים בצורה נוחה על גבי הטלוויזיה וגם משמש להצגת תוכן מהאייפון והאייפד על המסך הגדול בצורה אלחוטית. עלות המכשיר עומדת על 99 דולר.